دوره مربیگری روایت فلسطین با عنوان اصحاب نصر در استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

شهرکرد (پانا) - دوره مربیگری روایت فلسطین(اصحاب نصر) با حضور جمعی از فرهنگیان استان و برخی چهره های مطرح جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره مربیگری روایت فلسطین با عنوان اصحاب نصر در استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

محمد جعفر دوستدار معاون عملیات جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی کار جهاد تبیین و روشنگری در مسئله فلسطین را یک امر بسیار مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: اینکه جامعه ما و سایر ملل بدانند فلسطین چطور اشغال شد و چه دست‌های جنایتکاری پشت این مسئله و تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی بود، نیازمند کار میدانی و جهاد تبیین است.

دوستدار ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر همه مسلمانان جمع شوند و هرکدام یک سطل آب بیاورند و بریزند اسرائیل را آب میبرد»، اکنون وقت آن است که ما مسلمانان به میدان بیاییم و ریختن آن یک سطل آب را به طرق مختلف انجام دهیم تا زمینه های ریشه کن شدن این رژیم غاصب را فراهم کنیم و در روز قیامت دینی بر گردن ما نباشد.

سید احمد عبودتیان مسئول جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی نیز که در این دوره حضور یافته بود مسئله فلسطین را موضوع اول جهان امروز دانست و گفت: امروزه بر همه مسلمانان واجب است تا هرکاری که می‌توانند برای فلسطین و بیان مظلومیت آن انجام دهند، چرا که اگر این کار را انجام ندهیم رژیم صهیونیستی این غده سرطانی به دیگر ملت‌های مسلمان نیز سرایت خواهد کرد و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

گفتنی است در پایان این دوره نیز بسته‌هایی با محتوای فلسطین به افراد حاضر در دوره اهدا شد تا با استفاده از آنها در سطح کوچه، محله و شهر خود راوی مظلومیت فلسطین باشند و به کار جهاد تبیین و بصیرت افزایی بپردازند.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار