پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت ترفیع و ارتقای درجه سردار شهابی‌فر

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، ترفیع و ارتقای درجه سرتیپ پاسدار حاج عوض شهابی‌فر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۵۱۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت ترفیع و ارتقای درجه سردار شهابی‌فر

متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حاج عوض شهابی‌فر

موافقت مقام معظم‌ رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) با ارتقا و اعطای درجه سرتیپی به جنابعالی که نشان از شایستگی در صیانت صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی، درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به جنابعالی صمیمانه تبریک گفته و از خداوند منان موفقیت و عزت برای شما خواستارم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امید مردم و رهبری است و به همین جهت مورد خشم و غضب دشمنان این انقلاب است و دشمنان مدام در پی برنامه‌ریزی و توطئه برای ضربه زدن به این نهال تنومند هستند اما به لطف خداوند و با همت سرداران و پاسداران انقلاب و درایت و شجاعت فرمانده کل قوا در زیر الطاف حضرت ولی عصر(عج) نه تنها این توطئه‌ها رَه به جایی نخواهد برد که سپاه، سرافرازتر و قهرمانانه‌تر از گذشته در کنار انقلاب و ملت به جلو حرکت خواهد کرد.

این ارتقا، حاصل سال‌ها مجاهدت و فداکاری در سنگر‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت با ره‌توشه‌ای از خدمت صادقانه، مردمداری و ولایتمداری در مسیر دفاع از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، جای بسی افتخار و مباهات است.

امید است در پناه الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در همه مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

محمد جمالی

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار