مدیر ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی هفتمین جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش:

برگزاری چالش‌های مختلف موجب شکوفایی موج استعداد دانش‌آموزان می‌شود

شهرکرد (پانا) - مدیر ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی هفتمین جشنواره کتابخوانی «کتاب‌نوش» برگزاری چالش‌های متنوع را موجب شکوفایی موج استعداد دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چالش‌های مختلف موجب شکوفایی موج استعداد دانش‌آموزان می‌شود

محسن مشرقی در گفت‌وگو با پانا درخصوص روند برگزاری اختتامیه رویداد ملی «کتاب‌نوش» اظهار کرد: «در اختتامیه رویداد ملی کتاب‌نوش ۲۹ تیم شِش‌نفره با هم به رقابت می‌پردازند. هر کدام از تیم‌ها یک سکه به عنوان سرمایه اولیه خود دارند که در مجموع هر تیم ۶۰۰ سکه دارد که در 50 چالش در نظر گرفته برای آن‌ها شرکت می‌کنند و آن چالش را خریداری می‌کنند.»

مشرقی خاطرنشان کرد: «سپس امتیازهای جدیدی در آن چالش  کسب می‌کنند و در صفحه‌ای همانند صفحه بورس، امتیازهای کسب‌شده را مشاهده می‌کنند.»

وی افزود: «دانش‌آموزان در این رویداد، کار تیمی را می‌آموزند و با چالش‌هایی که در حول کتاب است در خصوص کتاب و کتابخوانی آشنا می‌شوند. همچنین با نویسنده‌ها و سفیرهای کتاب آشنا می‌‌شوند و چالش‌ها و تولیدات هنری - رسانه‌ای مهارت آن‌ها را در این زمینه تقویت می‌کند.»

مدیر ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی هفتمین جشنواره کتابخوانی‌کتاب‌نوش گفت: «حدود ۲۰ نفر از هنرمندان  و نویسندگان نیز میان دانش‌آموزان‌ هستند که به دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف کمک می‌کنند.»

مشرقی از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگاران: فاطمه آقابابایی‌بنی، رقیه علیدوستی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار