پیام تسلیت استاندار قم در پی درگذشت مداح انقلابی

قم (پانا) - استاندار قم در پی درگذشت مرحوم حاج سیداحمد شمس‌الدین از چهره‌های انقلابی و ذاکر اهل بیت(ع) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت استاندار قم در پی درگذشت مداح انقلابی

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در پی درگذشت حاج سید احمد شمس‌الدین (شمس) چهره انقلابی، ذاکر اهل بیت (ع) و از مجریان با سابقه ستاد نمازجمعه قم پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام

«درگذشت شادروان «حاج احمد شمس الدین» خادم بااخلاص بارگاه حضرت معصومه(س)، مداح و ذاکر برجسته اهل بیت (ع) و از مجریان با سابقه ستاد نماز جمعه قم موجب تأسف و تأثر شد.

آن مرحوم عمری را با خلوص نیت و قلبی مملو از عشق و ایمان به خدا، در راه ستایشگری و مدح ائمه اطهار (ع) و خدمتگزاری به زائران کریمه آل رسول (س) سپری کرد و با نفس گرم و نغمه‌های دلنشین خویش دل‌های مشتاقان و محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) را سیراب نمود.

اینجانب فقدان این چهره خدوم انقلاب و مدیحه سرای ولایی و از مجریان با سابقه ستاد نماز جمعه را به عموم مردم شریف استان قم، دوستان و ارادتمندان و خانواده محترم ایشان، همچنین جامعه ذاکرین متعهدو انقلابی کشور وخادمان ستاد نماز جمعه قم، عرض تسلیت داشته و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم علو درجات و مغفرت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل توأم با سعادت و سلامتی مسألت دارم.»

مراسم تشییع مرحوم سید احمد شمس روز یکشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۷ از میدان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراسم ختم شب اول نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر و جمعه ساعت ۱۷ در مسجد الغدیر برگزار خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار