مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

حضور مسئولان آموزش و پرروش در مساجد از موثرترین راهکارهای حل مسائل آموزشی خانواده هاست

قم (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: حضور مسئولان آموزش و پرورش در مساجد و در جمع خانواده ها همزمان با هفته دولت، گام موثری در پیگیری و حل مشکلات آموزشی مدارس خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۷۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رحیمی، در جمع نمازگزاران مسجد بقیه الله در بلوار 15 خرداد قم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این هفته فرصتی ارزشمند است تا دولتمردان گزارشی از خدمات و اقداماتی که در سایه جمهوری اسلامی به جامعه ارائه شده به سمع و نظر مردم برسانند.

وی افزود: ما سعی می کنیم با حضور در مساجد وجمع مردم به سوالات و نیازهای ایشان در حوزه مسائل آموزشی و مدارس پاسخ دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قم تاکید کرد: حضور مسئولان در بین مردم موجب می شود تا همگان بیش از پیش در جریان خدمات دولت و نظام اسلامی قرار بگیرند.

لازم به ذکر است: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همزمان با هفته دولت در مسجد بقیه الله حضور یافتند و به سوالات نمازگزاران از جمله دانش آموزان و اولیاء در مورد ثبت نام، کمبودهای فضای آموزشی، مساعدت در تحصیل دانش آموزان معلول و ... پاسخ دادند.

حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم در مساجد منتخب نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم محدود به هفته دولت نیست و این روند همچنان به منظور رفع دغدغه های آموزشی خانواده ها به صورت مستمر ادامه دارد.

 

خبرنگار : دانش آموزان:مونا ایمانی تبار ، مبینا ایمانی تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار