ماموریت وزیر آموزش و پرورش به علی باقرزاده

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی، مسئولیت راهبری، ساماندهی نیروی انسانی و فرایندهای وابسته به آن را به علی باقرزاده سپرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت وزیر آموزش و پرورش به علی باقرزاده

متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای علی باقرزاده

با سلام و احترام

برنامه‌ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی به عنوان مهمترین برنامه کوتاه‌مدت وزارت آموزش و پرورش و یکی از بزرگترین رویدادهای آموزشی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود که پایش مستمر و کنترل مداوم روند پیشرفت آن از وظایف سازمانی همه مدیران و مسئولان واحدهای ستادی، استانی و منطقه‌ای است.

در این راستا به‌منظور ایجاد هماهنگی و تقویت نقش تنظیم‌گری و تسهیل‌گری ستاد، مسئولیت راهبری، ساماندهی نیروی انسانی و فرایندهای وابسته به آن از جمله ثبت‌نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ تأمین و توزیع کتاب‌های درسی و آماده کردن مدارس با استفاده از جلب مشارکت مردم، خیرین و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور به جناب عالی محول می‌شود.

مقتضی است با همکاری رئیس ستاد پروژه مهر، مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری شورای معاونان و مدیران کل استانی، جلب همکاری کارشناسان خبره و بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات تدابیر لازم را برای شروع بموقع امن و باشکوه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بویژه روش‌های تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اتخاذ فرمایید.

 تمامی واحدهای ستادی و استانی موظفند اطلاعات و گزارش‌های لازم را در اختیار جناب عالی قرار دهند و زمینه لازم برای انجام مأموریت ذکر شده را فراهم نمایند.

همچنین با عنایت به متفاوت بودن شرایط و مقتضیات در استان‌ها ضمن تمرکز بر استان‌های دارای شرایط خاص و تعامل نزدیک با مدیران کل مربوطه و تهیه برش‌های منطقه‌ای و شهرستانی و استفاده از ظرفیت همکارانی که قبلاً به عنوان معین استان‌ها انتخاب شده‌اند اختیارات لازم برای تصمیم‌گیری فوری در امور جاری و اعمال آن از طریق ساختارهای رسمی در چارچوب قوانین و مقررات به جناب عالی اعطا می‌گردد.

تهیه و ارسال مستمر گزارش وضعیت استان‌ها و نحوه همکاری بخش‌های مختلف مورد انتظار است.

دوام توفیقات جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار