معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد، رتبه برتر کشوری جشنواره «کتاب‌نوش» را کسب کردند

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: دانش‌آموزان این استان در هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری کتاب و کتابخوانی «کتاب‌نوش» رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد، رتبه برتر کشوری جشنواره «کتاب‌نوش» را کسب کردند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت دبیقی گفت: دانش‌آموزان این استان در هفتمین دوره جشنواره «کتاب‌نوش» رتبه‌ برتر کشوری را کسب کردند.

دبیقی با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار دانش‌آموز دوره متوسطه اول و دوم از سراسر کشور در 2 بخش دختران و پسران به‌صورت غیرحضوری به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: در نهایت ۱۳۷ دانش‌آموز برگزیده به مرحله حضوری کشوری که در شهرکرد برگزار شد، راه پیدا کردند.

وی گفت: نام ۹ دانش‌آموز استان که شامل ۵  پسر و ۴  دختر بود در میان برگزیدگان کشوری قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد عنوان کرد: گروه‌های اعزامی استان پس از ۴ روز رقابت که شامل ۱۴ آزمون کتابخوانی، چالش نویسندگی و چندین چالش تولید محتوای صوتی و تصویری بود، رتبه‌ برتر کشور را کسب کردند.

دبیقی گفت: گروه‌های اعزامی دانش‌آموزان در بخش دختران، هستی فتحی، دنا توکلی، آیلار محمدی و زهرا بخشی و در بخش پسران، رضا دشتی، پارسا نیک‌اقبالی، سبحان قدمی، مصطفی آفرین و سیدامیرضا محمدی بودند.

وی گفت: اختتامیه این جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ مرداد با حضور دانش‌آموزان دختر و ۲۳ تا ۲۶ مرداد با حضور دانش‌آموزان پسر برگزار شد.

دبیقی اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین پورثانی (معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش) و حجت‌الاسلام خانی (مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش) از گروه اعزامی استان با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس، جوایز ارزنده و همچنین پیش‌بینی یک سفر زیارتی به مشهد مقدس تجلیل کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به آینده‌سازان کشور خاطرنشان کرد: در ابتدای شروع سال تحصیلی جدید در یک برنامه رسمی از رتبه‌آوران و برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار