حضور دانش‌آموزخبرنگاران قم در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرعامل خبرگزاری پانا

قم (پانا) - دانش‌آموزخبرنگاران منتخب استان قم در برنامه گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرعامل خبرگزاری پانا شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزخبرنگاران قم در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرعامل خبرگزاری پانا

تعدادی از دانش‌آموزخبرنگاران منتخب پانا در نخستین برنامه گفت‌وگوی اختصاصی با محمد باجلان، مدیرعامل خبرگزاری پانا شرکت کرده و به طرح دیدگاه‌های خود پیرامون عملکرد بهتر خبرگزاری پرداختند.

در ابتدای گفت‌وگوی امروز که به‌صورت مجازی برگزار شد، ابوالفضل بمانی، مسئول خبرگزاری پانا استان قم ضمن ابراز خرسندی از برقراری ارتباط مستقیم مدیرعامل خبرگزاری پانا با دانش‌آموزان، بر هماهنگی بیشتر در زمینه رشد و ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان تاکید کرد.

سپس گفت‌وگوی اختصاصی با حضور دانش‌آموزخبرنگاران فاطمه ستاروندی، فاطمه جلالیان، مبینا و مونا ایمانی‌راد، رقیه‌سادات موسوی، نرگس فارسی و مائده عسکری ادامه یافت. هر چند به دلایلی از جمله مشکلات سرعت اینترنت، بخشی از سوالات خبرنگاران به جلسه بعدی موکول شد.

تقدیر از تلاش‌های مسئولان پانا در آموزش مهارت‌های خبرنگاری و تقویت روحیه خبرنگاران، پیگیری موضوع کاور و لوگوی خبرنگاری، برگزاری کلاس‌های آموزشی و امکان پخش گزارشات ویدئویی دانش‌آموزان از طریق رسانه ملی از جمله مواردی بود که در جلسه فوق از سوی خبرنگاران مطرح شد.

مدیرعامل خبرگزاری نیز با اشاره به اینکه در زمینه ارائه آموزش‌های خبرنگاری در قم هیچ مشکلی نداریم، بر استفاده از ظرفیت‌های مهم پانا از جمله مدرسه پانا و... تاکید کرد.

قرار است جلسات بعدی پانا با حضور دیگر خبرنگاران فعال پانای قم برگزار شود.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار