مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

دانش‌آموزان از خاطرات روز های دفاع مقدس مطلع شوند

فارس (پانا)-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در تمامی مدارس استان فارس حداقل یک برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنند همچنین دانش‌آموزان و نوجوانان باید از تمامی خاطرات آن روزهای دفاع مقدس مطلع شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان از خاطرات روز های دفاع مقدس مطلع شوند

سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت با بیان اینکه ملت ایران از هیچ احدی نهراسیده و در دوران دفاع مقدس جنگیدند، افزود: هفته دفاع مقدس نماد عزت و سربلندی و شکوه مردم ایران است و همه مردم ایران در دوران سخت با دشمن در تمام عرصه‌ها مبارزه کردند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس قوت بخش ملت ایران است و دشمن را اگر امروز شاهد هستید که پشت دروازه‌ها ایستاده و نمی‌تواند جنگ دیگری را تحمیل کند دلیلش این است که زخمی را در دوران دفاع مقدس خورد و شاهد بود که ملت ایران همچون شیر در میدان حاضر شدند و از کشور ایران دفاع کردند.

سردار کوشکی جهرمی با تصریح اینکه دفاع مقدس، گنجینه ایجاد شده توسط مؤمنان است مؤمنانی که هم به قوت و قدرت خود ایمان داشتند، گفت: دفاع مقدس هویت‌ساز و هویت اصیل فرهنگ ایرانی‌اسلامی است چرا که جنگ تحمیلی آغازش با دشمنان بود؛ اما پایان این جنگ با پیروزی کشور ایران به اتمام رسید و فقط با فرمان امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: ما توانستیم به‌عنوان یک ملت و مردمانی برآمده از پیرو ارزش‌های الهی قلی جنگی دشمن را متلاشی کنیم و باید بیان کرد جنگ دفاع مقدس مارا از ملتی وابسته به ملت سرافراز تبدیل کرد.

به گفته سردار کوشکی همه شهیدان آرزو داشتند که روزی در کنار حضرت مهدی (عج) حاضر شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه در تمامی مدارس استان فارس حداقل یک برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنند، اضافه کرد: همچنین دانش‌آموزان و نوجوانان باید از تمامی خاطرات آن روزهای دفاع مقدس مطلع شوند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار