معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خبرداد:

برنامه‌ریزی مدیریتی و تکامل نیازهای آموزش‌ و پرورش در دستور کار سال تحصیلی جدید است

"برای ایران، برای مدرسه" شعار سال تحصیلی جدید

مشهد(پانا) - معاون فرهنگی،اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی از بهره‌برداری و برنامه‌ریزی مدیریتی سال‌تحصیلی جدید خبرداد و گف : تکامل نیازهای آموزشی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید از اولویت‌های اساسی است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی مدیریتی و تکامل نیازهای آموزش‌ و پرورش در دستور کار سال تحصیلی جدید است

حجت الاسلام  حجت گنابادی نژاد در جشن جوانه ها  در دبیرستان افشار ناحیه 7 مشهد تصریح کرد: همراه با آغاز سال تحصیلی جدید مسئولین آموزش و پرورش در سطح استان پیگیر تکامل‌سازی نیازها و کمبودها در عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تجهیزات مدارس، سازماندهی معلمان، کتاب درسی، خدمات و لوازم مانند سرویس بودند تا انشالله در سال تحصیلی جدید با کمترین مشکل برای دانش‌آموزان صورت بگیرد.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما در فصلی جدید از دوران تحصیل هستید که قدری متفاوت است با سال تحصیلی گذشته شما چون در این دوره از دوران تحصیل شما باید بازنگری و بازخوانی روی توانمندی‌های مختلفتان صورت گیرد زیرا هرکدام از شما نه تنها در آینده جز آینده‌سازان این کشور هستید بلکه هم‌اکنون نیز در سنی هستید که می‌توانید سازندگی‌های مهمی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و فناوری داشته باشید.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تاکید بر تلاش دانش‌آموزان برای دستیابی به موفقیت گفت: هر دانش‌آموزی که می‌خواهد به موفقیت دست پیدا کند، چهار کلیدواژه‌ یاد خداوند متعال، خودباوری و اعتماد به نفس، خردجمعی و در آخر کار و تلاش را در زندگی خود بکار گیرد.

محمود رضایی در ادامه با اشاره به شعار امسال سال تحصیلی" برای ایران برای مدرسه" گفت: آموزش‌ و‌ پرورش در کنار‌ شما دانش‌آموزان سخت کوش برای تحقق شعار امسال تلاش‌ خواهد‌ کرد تا به زودی شکوفایی را در آینده نزدیک در درون مدرسه و فضای آموزشی مشاهده کنیم.

مرتضی نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد در پایان خاطرنشان کرد: در مقطع متوسطه اول ما طرح ها و برنامه‌های زیادی برای دانش‌آموزان  مانند طرح شهید کاظمی آشتیانی، مدام، اندیشه‌های رضوی، دانا، همیار معلم و شهید هادی را داریم که همه اینها باهم کمک می‌کنند که دانش‌آموزان ما در تراز جمهوری اسلامی ایران قله‌های موفقیت را کسب کنند.

نویسنده : تنظیم و ویرایش: محدثه رمضانی خبرنگار : ریحانه برمکی ، صبا بهشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار