همگام با المپیک؛

حذف تیم روئینگ ایران با پاروی چینی

سهرابیان: مجلل باید با شرایط موجود بجنگد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون قایقرانی پس از عدم صعود تیم دونفره روئینگ سبک وزن بانوان ایران در بازی‌های المپیک، داستان پاروهای تیم چین را عاملی در بر هم زدن تمرکز زوج طلایی قایقرانی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حذف تیم روئینگ ایران با پاروی چینی

علیرضا سهرابیان پس از عدم صعود تیم دونفره روئینگ سبک وزن بانوان ایران در بازی‌های المپیک پاریس، گفت: بچه‌های ما می‌دانستند با چه کسانی می‌خواهند مسابقه دهند و مطمئناً کار دشواری در پیش داشتند. ملی‌پوشان در ۱۰۰۰ متر دوم فعالیت خوبی داشتند و بیشترین فشار را روی هزار متر دوم گذاشتند.

وی افزود: پاروهای تیم چین در اواسط مسابقه در رفت و هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد این اتفاق برای تیمی که مدعی کسب مدال در المپیک است، رخ دهد. به همین دلیل، تمرکز بچه‌های ما مقداری به هم ریخت و فشار روی آنها زیاد شد. آنها ذوق زده شدند که این اتفاق برای تیم مدعی چین رخ داد و روی همین اصل، مقداری تمرکز آنها بهم ریخت و کار را برای ملی‌پوشان سخت کرد!

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که با افتخار خط را به پایان رساندند. حداقل آخر نشدند و چین بعد از آنها خط را به اتمام رساند و مدعی قهرمانی بود و زحمت خود را کشیدند و باافتخار آمدند. کسانی که به اینجا آمدند بهترین‌های قاره خود هستند.

وی ادامه داد: فاطمه مجلل هم شرایط سختی دارد و در هر صورت باید با این شرایط بجنگد. وضعیت آسان برای هیچ‌کسی در هیچ گروهی رقم نمی‌خورد و بهترین‌های هر قاره به اینجا آمده‌اند.

سهرابیان گفت: بچه‌های آب‌های آرام فردا وارد پاریس می‌شوند و امروز هم در ایتالیا تمرین دارند. امیدوارم رقابت خوبی با افرادی داشته باشند که هرکدام کوله‌باری از تجربه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار