پیام تبریک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش قم به‌مناسبت کسب مدال نقره جهانی فیزیک توسط دانش‌آموز قمی

قم (پانا) - استاندار قم و مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیام‌هایی، کسب مدال نقره مسابقات جهانی فیزیک توسط ابوالفضل شیری دانش‌آموز نخبه قمی را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش قم به‌مناسبت کسب مدال نقره جهانی فیزیک توسط دانش‌آموز قمی

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در پی موفقیت ابوالفضل شیری دانش آموز نخبه و خلاق قمی در چهارمین دوره المپیاد جهانی فیزیک، پیام تبریکی صادر کرد.

متن کامل پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترسیم مسیر پیش‌روی ملت بزرگ ایران در چهل سال دوم، بیانیه‌ای  را در تبیین"گام دوم انقلاب" برای پیشبرد انقلاب اسلامی به نگارش درآورده‌اند که بیش از هر موضوعی بر "جوانان" و "جایگاه علم و دانش" تأکید دارد.

تردیدی نیست که نقش بی بدیل جوانان نخبه ایرانی و جایگاه ویژه علمی آنان مورد اعتراف تمام جهانیان است.

درخشش آقای ابوالفضل شیری، دانش آموز نخبه و خلاق قمی در چهارمین دوره المپیاد جهانی فیزیک به میزبانی استان اصفهان و کسب مدال نقره این مسابقات، مایه افتخار و سربلندی و گواهی بر شایستگی ها و استعدادهای سرشار جوانان مستعد و با انگیزه ایران اسلامی است.

اینجانب این موفقیت بزرگ و مسرت بخش را به دانش آموز افتخارآفرین، خانواده محترم، معلمین و اساتید نخبه پرور استان تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری حق تعالی و همت بلند نخبگان و جوانان طالب علم این خطه، شاهد تداوم موفقیت ها و افتخارآفرینی های استان قم در عرصه های علمی باشیم.»

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در پی افتخار آفرینی دانش آموز قمی در المپیاد جهانی فیزیک پیام تبریکی بدین شرح صادر کرد: 

 «بسم الله الرحمن الرحیم 

سرمایه های انسانی از ابتدای شروع انقلاب اسلامی، مهم ترین داشته های این نظام مردمی بوده اند که هماره افتخارات گوناگونی را در عرصه های ملی و جهانی به ارمغان آورده اند و ثابت کرده اند با اتکا به خداوند متعال و یاری جستن از اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» که معدن همه خوبی ها و زیبایی ها هستند، میتوان قله های عظیم موفقیت در عرصه های گوناگون را فتح نمود.

اینک، دانش آموزان عزیزمان، در عرصه رقابت های جهانی فیزیک با کسب یک مدال طلا و چهار مدال نقره، و افتخار آفرینی دانش آموز نخبه استان قم، جناب آقای ابوالفضل شیری با کسب مدال نقره این رقابت ها، باردیگر توانسته اند  تا پرچم سه رنگ منقش به نام زیبای الله را در عرصه ی علمی جهانی به اهتزاز در بیاورد.

این موفقیت بزرگ را به ملت شریف ایران که هماره قدردان افتخار آفرینان کشور بوده اند، معلمان دلسوز که هماره دغدغه پیشرفت دانش آموزان را داشته، کادر محترم دبیرستان شهید قدوسی و سایر مربیان و همراهان تبریک گفته و برای این دانش آموز نخبه عزیزمان، جناب آقای ابوالفضل شیری که فخر استان قم بوده و مایه مباهات دیار کریمه اهل بیت «سلام الله علیها» ، آرزوی طول عمر باعزت و پیروزی در همه عرصه ها را از جانب ایزد متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار