مدیر آموزش و پرورش ملارد:

حضور دانش‌آموزان رای‌اولی در پای صندوق‌های رای موجب حفظ سنگرهای سیاسی و فرهنگی می‌شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان ملارد، حضور دانش‌آموزان رای‌اولی در پای صندوق‌های رای را موجب حفظ سنگرهای سیاسی و فرهنگی کشور دانست که نقش پررنگی در آینده کشور دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان رای‌اولی در پای صندوق‌های رای موجب حفظ سنگرهای سیاسی و فرهنگی می‌شود

انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور است که آینده کشور را رقم می‌زند و مردم در این رویداد در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و طبق آگاهی‌های خود از نامزدهای انتخاباتی، فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان ملارد در جلسه توجیهی دانش‌آموزخبرنگاران در رابطه با حضور حداکثری دانش‌آموزان رای‌اولی در انتخابات، عنوان کرد: دانش‌آموزان، نقش مهم و پررنگی در آینده کشور دارند. چرا که با حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی، حافظ سنگرهای اصلی کشور هستند.

وی افزود: در شهرستان ملارد حدود ۴۰۰۰ دانش‌آموز رای‌اولی می‌توانند در این دوره انتخابات شرکت کنند و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر توانایی‌های نامزد منتخب به فرد اصلح رای بدهند.

تیموری‌راد خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان هستند که با توکل بر نقاط قوت کشور و در نظر گرفتن نقاط ضعف جامعه می‌توانند نقش پررنگی در آینده کشور ایفا کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای و دعوت مردم برای شرکت در انتخابات می‌توانند به عنوان یک عضو فعال در جامعه، اصالت هویت خود را در کشور اسلامی ایران اثبات کنند.

این مسئول در رابطه با نقش دانش‌آموزان در انتخابات گفت: به غیر از حضور دانش‌آموزان رای‌اولی در پای صندوق‌های رای، دعوت اطرافیان آن‌ها به شرکت در این چالش حیاتی موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود که همین کار دانش‌آموز رای‌اولی موجب افزایش مسئولیت و درک سیاسی آن‌ها می‌شود.

خبرنگار : دانش‌آموز نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار