قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور:

مهم‌ترین کارکرد پانا تولید خبر برای قشر دانش‌آموز است

خبرگزاری پانا باید بستر نوجوانانه‌ای در جهت گره‌گشایی مشکلات کشور باشد

مشهد (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت مهم‌ترین کارکرد خبرگزاری پانا، تولید خبر برای قشر دانش‌آموزان است‌ که باید با همکاری نوجوانان این هدف را به تحقق برساند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین کارکرد پانا تولید خبر برای قشر دانش‌آموز است

نشست صمیمی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور با خبرنگاران پانا، پیشتازان جهادی و روسای شوراهای دانش‌آموزی با حضور علی مهدوی‌خواه (معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی) و سلمان حصاری (مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی) در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی برگزار شد.

علی فلاحتکار، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در این نشست گفت: در بستر سازمان دانش‌آموزی رشد یافته‌ام و نسبت به سازمان، تعلق خاطر دارم و سازمان دانش‌آموزی برای بنده، حائز اهمیت است.

فلاحتکار با اشاره به 7 راهبرد حل مساله افزود: فهم مساله، اولین و مهم‌ترین روش حل مساله است. اگر مسائل را به‌طور عمیق درک نکنیم، مطالبات‌مان جهت اشتباهی پیدا می‌کند و نداشتن ادراک درست از مساله موجب طی کردن مسیر نادرست است.

وی بیان کرد: پانا مخفف «پایگاه اطلاع‌رسانی نوجوانان ایران» است‌ و قطعا در کنار این پایگاه باید نوجوانان خوبی تربیت شوند. ضمن اینکه مهم‌ترین کارکرد پانا، تولید خبر برای قشر دانش‌آموز است که باید با همکاری نوجوانان این هدف را به تحقق برساند.

فلاحتکار ادامه داد: نمی‌توانیم نوجوانان را درگیر مسائل کشور کنیم تا بخشی از پازل پیشرفت کشور باشند در حالی که عینکی که به آن‌ها می‌دهیم، عینک نوجوانانه نیست. اشتراک مفهومی‌ما با نوجوانان ایران و بسترهایی که ایجاد کرده‌ایم، تهی است. 

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: خبرگزاری پانا باید بستر نوجوانانه‌ای در جهت گره‌گشایی مشکلات کشور باشد. باید هدف خود را مشخص کنیم تا بتوانیم به درستی و با اطمینان خاطر در مسیر پیشرفت و دستیابی به هدف گام برداریم‌. 

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور به همراه مسئولان حاضر در ابتدای این نشست، شنوای دیدگاه‌ها و نظرات نمایندگان سازمان دانش‌آموزی از تشکل‌های متفاوت بودند.

خبرنگار : دانش‌آموز: ستاره خزائی عکاس : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار