عباسی در گفت‌وگو با پانا:

باید با حمایت از سعید جلیلی جریان فکری جبهه انقلاب را بیش از پیش گسترش داد

جریان انقلابی باید امور را به دست بگیرد تا مسیر رشد همچنان ادامه یابد و متوقف نشود

تهران (پانا) - نماینده مردم البرز در مجلس با بیان اینکه امروز جریان انقلاب یک نامزد واحد دارد، گفت همه باید پشت سعید جلیلی باشند تا بتوان جریان فکری جبهه انقلاب را که در کشور جاری و ساری است، بیش از پیش گسترش داد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
باید با حمایت از سعید جلیلی جریان فکری جبهه انقلاب را بیش از پیش گسترش داد

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: «یکی از سرمایه های عظیم ما در کشور و نظام، سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی است که در نظام ما دیده می‌شود. در انتخابات، راهپیمایی‌ها و مناسبت های مختلف که نظام نیاز داشته است، همیشه مردم حضور داشته‌اند و تکلیف خود را انجام داده‌اند. باید این سرمایه را تکریم و حفظ کنیم تا خدای ناکرده موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم شویم.»

وی با بیان اینکه ایجاد نارضایتی موجب دلسردی مردم می‌شود، افزود: «دشمنان که به دنبال ایجاد حاشیه هستند، ممکن است از نارضایتی مردم به نفع خود استفاده کنند و به اهداف خود برسند. کاری که شهید رئیسی انجام داد و ارتباط مردم با مسئولان که در رأس آن شخص رئیس جمهور بود، برقرار کرد برای کشور یک امتیاز بود و این اتفاق باید در دولت آینده نیز ادامه یابد. ارتباط با تمامی مردم حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور ارتباط برقرار شود و مسائل و مشکلات مردم نیز حل شود. اگر این اتفاق بیافتد، قطعاً ارتباط مردم با مسئولان و نظام مستحکم‌تر خواهد شد. حتما رئیس جمهور آینده باید این ویژگی را داشته باشد تا بتواند سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهد.»

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: «مردم ما وقتی می‌خواهند انتخاب انجام دهند باید از عقبه کاندیداها اطلاعات داشته باشند و اطرافیان آن نامزد را ارزیابی کنند. وقتی می‌بینیم دولتی که در دهه 90 بر سر کار بود، رشد اقتصادی ما را از 4 درصد به صفر رساند، امروز با شعارهای پوچ در حال فعالیت انتخاباتی هستند، مردم باید برای انتخاب خود تحقیق کنند.»

عباسی اظهار کرد: «دستاوردهای خوبی در دولت رئیس جمهور شهید شاهد بودیم اما متاسفانه عده‌ای نخواستند که این دستاوردها به گوش مردم برسد و تنها به دنبال حاشیه سازی بودند. نگاه به خارج از کشور کسی باید روی کار بیاید تا از ظرفیت های داخل کشور استفاده کند. و بر قدرت داخلی اعتقاد و باور داشته باشد. منابع عظیم خدادادی و قدرت وجود دارد به شرطی که ما از نیروی انسانی و ظرفیت خود استفاده کنیم و ظرفیت خدادادی را به کار بگیریم تا شاهد جهش باشیم.»

نباید اشخاصی روی کار بیایند که نگاهشان به دست کشورهای غربی باشد

وی ضمن تاکید بر تحقق مردم سالاری دینی در کشور، بیان کرد: «استقرار و استمرار مردم سالاری دینی در کشور امری است که اهمیت آن کمتر از اهمیت انتخاب فرد اصلح و انقلابی برای اداره قوه مجریه نیست بر همین اساس مردم باید با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنند.»

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید اشخاصی روی کار بیایند که نگاهشان به دست کشورهای غربی است، گفت: «در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری رقابت درونی بین نیروهای جبهه انقلاب بود. هر یک دغدغه و حساسیتی داشتند اما امروز جریان انقلاب یک نامزد واحد دارد بر همین اساس همه باید پشت دکتر جلیلی بیایند تا بتوانیم این جریان فکری را که در کشور جاری و ساری است، بیش از پیش گسترش دهیم.»

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: «جریان انقلابی باید امور را به دست بگیرد تا مسیر رشد همچنان ادامه یابد و متوقف نشود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار