مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل:

اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای تقویت مهارت دانش‌آموزخبرنگاران است

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل گفت اوقات فراغت تابستان، بهترین فرصت برای دانش‌آموزخبرنگاران پانا است تا با شرکت در کلاس‌های آموزشی و تولید محتوای خبری متنوع، مهارت خبرنگاری خود را تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای تقویت مهارت دانش‌آموزخبرنگاران است

کارگاه آموزشی دانش‌آموزخبرنگاران پانای مناطق مشگین‌شهر و مشگین شرقی(لاهرود) برگزار شد و مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در جریان برگزاری این کارگاه آموزشی با دانش‌آموزخبرنگاران مناطق مذکور دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در آیین آغاز این کارگاه گفت: در جریان تابستان امسال، پایگاه‌های تابستانی سازمان دانش‌آموزی، فعال و کلاس‌های آموزش مهارت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: اوقات فراغت تابستان، بهترین فرصت برای دانش‌آموزخبرنگاران تا با شرکت در کلاس‌های آموزشی و تولید محتوای خبری متنوع، مهارت خبرنگاری خود را تقویت کنند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل به تشریح ویژگی‌های نوجوان پیشران پرداخت و گفت: پیش‌روندگی و پیش‌برندگی از مولفه‌های بارز یک نوجوان پیشران است و سازمان دانش‌آموزی به دنبال فراهم کردن عرصه مطلوب برای نوجوانان پیشران و کنشگری آنان در زمینه‌های مختلف اجتماعی است.

نعیمی ادامه داد: از دانش‌آموزخبرنگاران پانا انتظار داریم در جریان جهاد تبیین با تولید آثار خود در این زمینه، مشارکت فعال داشته باشند.

وی از برگزاری اردوی پیشرفته آموزش خبرنگاری در تابستان امسال در تهران خبر داد و افزود: دانش‌آموزخبرنگاران منتخب و فعال خبرگزاری پانا استان اردبیل به این اردو اعزام خواهند شد.

خبرنگار : حسین خلیل وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار