رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان:

ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط والدین در سامانه سپند

سمنان(پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان با بیان اینکه ثبت نام دانش‌آموزان توسط والدین در سامانه حمل‌و‌نقل سپند انجام می‌شود، گفت: قرارداد استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل بین والدین دانش‌آموزان و متقاضی مجاز حمل‌و‌نقل منعقد می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط والدین در سامانه سپند

جلیل صفری در گفت‌وگو با پانا، ضمن اشاره به اینکه ارائه خدمات ناوگان حمل‌و‌نقل برای دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم برعهده رانندگان مرد است، افزود: والدین در صورت تمایل می‌توانند در خودروهای جمعی همانند اتوبوس و مینی‌بوس از خدمات مراقبین دانش آموزی استفاده کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مراقبین ناوگان دانش‌آموزی دخترانه به الزام بانوان و مراقبین ناوگان دانش‌آموزی پسرانه در دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم نیز بر عهده آقایان خواهد بود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت هر وسیله نقلیه برابر با مندرجات تعیین شده در کارت شناسایی ناوگان می‌‌باشد، گفت: عدم استفاده از دخانیات و تلفن همراه توسط رانندگان در حین خدمات حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی مورد تاکید است. 

صفری در پایان با عنوان اینکه مسئولین مدرسه برای عبور ایمن دانش‌آموزان در خیابان‌‌ها و هدایت آن‌ها به سمت ناوگان دانش‌آموزی می‌توانند از پلیس مدرسه استفاده نمایند، اضافه کرد: هرگونه دخالت مدیر، مسئولان و عوامل مدرسه یا ادارات کل آموزش و پرورش در حوزه حمل و نقل دانش آموزی خارج از موارد تعیین شده در آیین نامه و یا هرگونه انعقاد قرارداد بین مدارس و مجموعه های تابعه با پیمانکاران حمل و نقل ممنوع است.

خبرنگار : محمدیحیی شمس الدین، محسن امیرجان و محمدامین شجری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار