رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان:

انجمنی‌ها 5 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک کردند

سمنان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان خبر داد به همت اداره انجمن اولیا و مربیان مدارس استان سمنان، در فصل پاییز، با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در اجرای طرح‌های مختلف شمیم مهربانی، بیش از 520 میلیون تومان مهرورزی کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
انجمنی‌ها 5 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک کردند

محمد اسقائی گفت: به همت اداره انجمن اولیا و مربیان مدارس استان سمنان با استفاده از ظرفیت شوراهای انجمن اولیا و مربیان شهرهای استان، در 3 ماهه آغازین سال تحصیلی جاری با نظر و نیت خیر انجمن مدارس، تلاش و همکاری اولیاء دانش‌آموزان و افراد خیّر، با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در اجرای طرح های مختلف شمیم مهربانی، بیش از 520 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی (شامل: کمک معیشتی، کمک هزینه تحصیلی، پوشاک، سبد کالا، لوازم آموزشی تحصیلی) و همچنین حمایت‌های فرهنگی تحصیلی (مشاوره، تدریس خصوصی و...) به دانش‌آموزان نیازمند حمایت ارائه شد.

وی با اشاره به ظرفیت انجمن های اولیا و مربیان به عنوان بازوی توانمند مدارس و نقش تاثیرگذار آنها در امور آموزشی و پرورشی، مشارکت هرچه بیشتر والدین در توانمندسازی و حمایت های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در معرض خطر را یادآور شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان با بیان اینکه برای رسیدن به آرامش و جلب رضای خدای متعال، همه به هم کمک می کنند، افزود: انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان سمنان ضمن کمک و یاری در تعمیرات و خرید تجهیزات مدارس، در ایام و مناسبت های مختلف، مانند آغاز سال تحصیلی، عید نوروز، روز دانش‌آموز، ماه مبارک رمضان، یلدا و ... حمایت‌ها و کمک‌های خاصی به دانش‌آموزان حمایتی ارائه می‌دهند، دستی می گیرند و با نیات خیرخواهانه خود در راه رضای خداوند متعال قدم برمی‌دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار