مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اهدای انگشتر 900 میلیون ریالی در کمک به مردم مظلوم لبنان

زنجان (پانا)- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک بانوی خیر هیدجی انگشتر 900 میلیون ریالی خود را به مردم مظلوم لبنان اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۳۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای انگشتر 900 میلیون ریالی در کمک به مردم مظلوم لبنان

روح اله صالحی اظهار کرد: کمیته امداد با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و بر اساس وظایف ذاتی، قانونی و شرعی خود با اجرای پویش «لبنان تنها نیست» برای جمع آوری کمک‌های مردمی با هدف کمک به مردم مظلوم لبنان، اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز جمع آوری کمک ها شاهد مشارکت پرشور مردم در این طرح هستیم، اضافه کرد: در همین راستا یک بانوی نیکوکار زنجانی انگشتر ۹۰۰ میلیون ریالی خود را از طریق مرکز نیکوکاری هیدج به نیازمندان لبنان اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در قالب همین پویش خیرین خدابنده‌ای هم ۶۰۰ تخته پتو به مردم نیازمند لبنان کمک کردند، گفت: هدفگذاری کمیته امداد در این بخش جمع آوری ۵ هزار تخته پتو در کل استان است که خوشبختانه مشارکت مردم در این بخش نیز قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد در کل استان پذیرای کمک های خیرین و نیکوکاران است، افزود: شماره کارت پویش «لبنان تنها نیست» به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان *۸۸۷۷*۰۲۴# و شماره کارت ۶۰۳۷ ۹۹۷۹ ۵۰۰۳ ۰۴۲۰ نزد بانک ملی تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار