مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

18هزار دانش‌آموز کلاس‌هفتمی در استان ثبت‌نام شده‌اند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در ثبت‌نام کلاس هفتمی‌ها تحقق صددرصدی اهداف در استان صورت گرفته، گفت: قریب به 18هزار دانش‌آموز کلاس هفتمی در مدارس استان ثت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
18هزار دانش‌آموز کلاس‌هفتمی در استان ثبت‌نام شده‌اند

علی اسماعیلی در مراسم جشن جوانه‌ها که در محل آموزشگاه تمام تشکیلاتی مهدیه ناحیه2 زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دوران تحصیلی متوسطه دوران تأثیرگذاری تحصیلی در روند تعلیم و تربیت است و امیدواریم در این ایام دانش‌آموزان از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: امسال میزبان ۱۸هزار و ۳۶۵دانش‌آموز  کلاس هفتمی در استان هستیم و به صددرصد ثبت‌نام در این پایه دست پیدا کرده‌ایم، در ثبت‌نام دانش‌آموزان از یک دوره تحصیلی به دوره دیگر مقیاس‌هایی نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: ۹۶۶۰پسر و ۸۷۰۴ دانش آموز دختر در پایه هفتم سال جاری تحصیل خواهند کرد و بیشترین آمار دانش‌آموزان پایه هفتم در ناحیه دو و کمترین پایه هفتم در منطقه افشار است.

اسماعیلی با اشاره به مسائل مهمی که در جامعه است، افزود: ارتقا و پیشرفتی که در جامعه داریم و نگاه متمدنانه‌ای که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده‌اند در جامعه برسیم، یقینا قدر دانستن فرصت‌های مدرسه و اینکه حاکمان و مدیران کلان جامعه به این برسند که هر چیزی در جامعه مطلوب خواهد بود و از درون کلاس‌های درس مدرسه می‌گذرد.

این مقام مسئول خطاب به دانش‌آموزان پایه هفتم، گفت: دانش‌آموزان پایه هفتم افرادی هستند که تعیین کننده قله‌های علمی، فرهنگی، دینی و اجتماعی ایران و جهان هستند و وظیفه ما این است که هر آنچه که مطلوب جامعه است بدانیم که باید به آموزشگاه، مدرسه و معلم توجه داشته باشیم.

 

خبرنگار : معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار