فردای ما را با انتخاب امروزتان، فردایی خوب رقم بزنید

ماهنشان (پانا) - فردای خوب نوجوانان دانش‌آموز در گرو حضور پرشور و انتخاب امروز مردمی است که با حضور همیشگی خود پای صندوق‌های رای ایران قوی را ساخته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فردای ما را با انتخاب امروزتان، فردایی خوب رقم بزنید

میهن ما ایران، طی برهه‌های زمانی مختلف دشواری‌ها را با اتحاد پشت سر گذاشته و در همه عرصه‌ها قله‌های سربلندی را به نام خود فتح کرده است. 

تمام این افتخارات، به اتکای عنصری به نام "مردم" امکان‌پذیر بوده است. مردمی که تا پای جان برای سرزمینشان جنگیده و عشق و ایمانشان را به تاریخ ثابت کرده‌اند. این حضور اقشار مختلف مردم بود که پیروزی انقلاب را موجب شد. این حضور مردم بود ‌که سرزندگی و آزادگی را در دوران دفاع مقدس به تصویر کشید. مردمی که پس از این حماسه‌های عظیم، در برابر محاصره اقتصادی دشمن و تهاجم فرهنگی، سخت و استوار پابرجا ماند و قلب اهریمنان را نشانه رفت. 

و این انتخابِ مردم بود که منتخب شهادت نیز شد. ارزشمندترین گوهر کشور، دلیر مردان و شیر زنانی هستند که در خاطرات جهان، پیروزی ایران را به یادگار می گذارند.

ای هموطن، این بار هم برخیز

اجازه نده مخالفان این سرزمین تو را شکسته ببینند. این بار هم برخیز، به عشق لاله های خونینِ لاله‌زارها. به عشق سرو سرافرازی که نیاکانمان با رشادت‌هایشان آبیاری کردند.

برخیز که حیله دشمن ضعیف است.

مسلح شو به سلاح عقل و منطق، میدان جنگ منتظر توست، منتظر تویی که ناجی خواهی بود.

ای ناجی، تامل و تفکر کن، آینده من و نسلی از ما که امروز به دست توست.

سلاح تو در این میدان برگه‌ی رای است. میدان تو پای صندوق رای است. با انتخاب اصلح تو، سرنوشت آینده‌سازان ایران رقم می‌خورد.

هیچگاه بی نظر نباش، اگر بی‌نظر باشی یعنی علاوه بر مسیر زندگی خودت، رویاهای فرزندانت را نیز بی‌اهمیت تلقی کرده ای. حماسه‌ای از حضور خلق کن، پرچم سه رنگ‌مان را باری دیگر بر فراز دماوند برافراشته کن.

فردا منتظر توست، اگر فردا را با انتخابت بسازی

تو مهمی، ارزشت را بدان و ناجی نسل آرمانی‌، نسل سلیمانی و ادامه‌دهنده‌ی راه رئیسی باش!

هموطن، سرنوشت ما به دست توست .

به عنوان دانش آموزخبرنگار پانا‌، وظیفه و رسالت خود می‌دانم نوشتن از آینده‌ای که امروز باید ساخت.

 

خبرنگار : زهرا امیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار