شروع مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور دو هزار نفر در مشهد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان ویژه آقایان در ساعت 17 عصر امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شروع مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور دو هزار نفر در مشهد

حسین بابویی در گفت‌وگو با پانا درباره مسابقات ورزشی فرهنگیان گفت: «سومین دوره مسابقات ورزشی فرهنگیان، پس از وقفه، امسال در حال برگزاری است. مسابقات 3 سال پیش پس از 13 سال وقفه برگزار شد. امسال این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهیدمان دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار می‌شود.»

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ادامه داد: «در بخش آقایان، در سه رشته والیبال، تنیس روی میز و فوتسال مسابقات ورزشی فرهنگیان برگزار می‌شود. در بخش مسابقات ورزشی فرهنگیان برای بانوان نیز دو رشته در نظر گرفته شده است. رشته‌های تنیس روی میز و والیبال برای بانوان برگزار می‌شود.»

وی از اجرای افتتاحیه این مسابقات در ساعت 17 عصر امروز خبر داد و گفت: «این مسابقات به میزبانی شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است. امروز افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان برای آقایان در شهر مشهد در ساعت 5 عصر برگزار خواهد شد. پس از پایان مسابقات ورزشی آقایان شروع مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی را خواهیم داشت.»

بابویی درباره کیفیت مسابقات گفت: «نزدیک به 2 هزار نفر از فرهنگیان در قالب تیم‌های منتخب استانی در این مسابقات شرکت کردند که امیدواریم با آمادگی کامل در مسابقات به رقابت بپردازند. مسابقات از کیفیت بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است و تمامی داوران و عوامل اجرای از کادر آموزش و پرورش هستند که به برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در شهر مقدس مشهد کمک می‌کنند.»

رئیس فدراسیون ورزشی دانش‌آموزی در پایان گفت: «امسال ما مسابقات ورزشی دانش‌آموزی را نیز برای دوره تابستان خواهیم داشت. فدراسیون ورزش دانش آموزی هنوز درحال بررسی و تصمیم‌گیری برای این مسابقات است و جزئیات آن بعد از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان مشخص می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار