اسبقیان:

برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور در حال تدوین است

تهران (پانا) - معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور در حال تدوین است، گفت این موضوع نقطه گذاری شده است و سند آمایش سرزمینی کشور از ابعاد مهم تعیین تکلیف برای ورزش کشور است.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور در حال تدوین است

سید شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون ووشو، اظهار کرد: رئیس منتخب مجمع امیر صدیقی معرفی شدند و عملکردش مشخص است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: فدراسیون ووشو در مسیر صعودی قرار گرفته است و با جدیت استمرار خواهد داشت.

اسبقیان تأکید کرد: ووشو در آسیا برای ایران بسیار افتخارآرین بوده است و در سبد ورزش کشور در بازی های آسیایی پر مدال بود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: اصحاب رسانه یار و یاور مدیریت ورزش کشور، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هستند.

اسبقیان با اشاره به اینکه برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور در حال تدوین است، تصریح کرد:  این موضوع نقطه گذاری شده است و سند آمایش سرزمینی کشور از ابعاد مهم تعیین تکلیف برای ورزش کشور است. مطالعات قوی در این خصوص صورت گرفته است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید براینکه تدوین سند آمایش سرزمینی در بحث زیرساخت ها هم تعیین تکلیف می‌شود، گفت: آمایش سرزمینی با نگاه ویژه رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیگیری شد و در آستانه اجراست. 

اسبقیان با بیان اینکه بعد فرهنگی ورزش بسیار پر رنگ است،  تأکید کرد:  بحث فرهنگ دغدغه رهبر معظم انقلاب است و موضوعات فرهنگی را با جدیت پیگیریم و در این راستا راهبری و پیگیری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار