معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری:

شرکت در انتخابات، بخش مهمی از سرنوشت کشور است

شهرکرد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، شرکت در انتخابات را بخشی از سرنوشت کشور دانست و تاکید کرد که همه مردم اعم از پیر، جوان، کارمند، کارگر و... باید در انتخابات شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در انتخابات، بخش مهمی از سرنوشت کشور است

ذوالفقار علیخانی در گفت‌وگو با پانا درخصوص اهمیت انتخابات در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: «یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن است که مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند و رئیس جمهور کشورشان را خودشان انتخاب می‌کنند. در انتخاباتی که در مرحله اول گذشت، مردم حضور قابل توجهی داشتند و همچنین مردم آمادگی این را دارند که در مرحله دوم انتخابات هم پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با آزادی کامل، یک انتخاب خوب داشته باشند تا به واسطه آن مشکلاتی از کشور حل شود و به اقتدار، پیشرفت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کند.»

وی ادامه داد: «همه مردم باید در امر برگزاری انتخابات که بخشی از سرنوشت ما است مشارکت کنند. چرا که مشارکت، کمک می‌کند که نظام ما در جوامع و نهادهای بین‌المللی با پشتوانه قوی‌تری حرف خود را بزند و دشمنان برای نفوذ در کشور ناامید شوند.»

علیخانی با اشاره به انتخاب فرد اصلح تاکید کرد: «باید توجه کنیم که چه کسی را انتخاب می‌کنیم. افراد، دارای سلایق مختلفی هستند و نامزدها دارای اعتقادات، برنامه‌ها و سوابق متفاوتی هستند و طبیعی است باید دنبال کسی باشیم که ارزش‌های انقلابی، دینی، شعار‌های انقلابی و عزت و افتخار نظام را در مجامع بین‌المللی حفظ کند و بتواند تداوم‌بخش حرکت درخشان شهید رئیسی باشد.»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: «همه همکاران فرهنگی و معلمان عزیز که همیشه در صف اول فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نقش داشتند و دانش‌آموزان رای‌اولی را دعوت می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند و انتخابی مناسب داشته باشند. همچنین دانش‌آموزانی که هنوز نمی‌توانند رای بدهند، خانواده خود را همراهی کنند و با حضور در انتخابات، عکس یادگاری و خاطرات زیبا برای خود ثبت کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار