وزیر راه و شهرسازی:

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، فرودگاه تمام‌ساحتی در شرق کشور است

مشهد (پانا) - وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر حضور سالانه بیش از چندین میلیون زائر در مشهد، فرودگاه بین‌الملی شهید هاشمی نژاد مشهد را فرودگاهی تمام‌ ساحتی در شرق کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، فرودگاه تمام‌ساحتی در شرق کشور است

فرزانه صادق در نشست بررسی اقدامات بخش هوایی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس ضمن بررسی گزارش اقدامات انجام‌شده، اظهار کرد: وجود حرم مطهر رضوی در مشهد نه‌تنها سبب پیشرفت بی‌شائبه نقطه‌به‌نقطه مشهد مقدس بلکه سبب پیشرفت و درخشش ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

صادق با توجه به جایگاه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران، اهمیتی دوچندان دارد باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند.

وی با بیان اینکه همواره در طول سال به مراجعه و سفر ایمن، سریع و راحت تمام مردم در سراسر جهان به‌ویژه هموطنان‌مان به مشهد مقدس باید کمک کنیم، گفت: با توجه به مباحث پیرامون احداث فرودگاه جدید در نقطه‌ای خارج از مشهد، عدم توسعه فرودگاه کنونی مطرح می‌شد که با بازدید امروز مشخص شد باید طرح‌های توسعه فرودگاه کنونی ادامه پیدا کند.

محمود امانی‌بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی نیز در این نشست، آخرین گزارش از پروژه‌های عظیم عمرانی به‌ثمررسیده فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس را ارائه کرد.

امانی‌بنی با اشاره به مشکلات و نیازهای کنونی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: نبود سیستم هوشمند انتقال بار مسافر، نبود ساختمان اداری، احداث ساختمان تکنیکال‌بلاک جدید و نیز احداث ترمینال خارجی جدید از جمله کمبودهای فعلی این فرودگاه بین‌المللی است که امیدواریم با همراهی دولت جدید بتوانیم کمبودها را رفع و خدمات‌رسانی به مردم را آسان‌تر کنیم.

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار