مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

بخش نرم‌افزاری و قابل اهمیت پروژه مهر با مدیریت معاونان پرورشی صورت می‌پذیرد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بخش ویژه و قابل اهمیت پروژه مهر را قسمت نرم‌افزاری آن دانست که با مدیریتِ معاونان پرورشی صورت می‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بخش نرم‌افزاری و قابل اهمیت پروژه مهر با مدیریت معاونان پرورشی صورت می‌پذیرد

مسعود بهرامی در گردهمایی معاونین پرورشی مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران با عنوان «افق تربیت ۱۲» که با محوریت ساماندهی منابع انسانی پرورشی - فرهنگی برگزار شد، آمادگی فکری دانش‌آموزان را وظیفه معاونین پرورشی دانست و اظهار کرد: فضاسازی مدارس، اقداماتی که مدیران انجام می‌دهند، آمادگی فکری و سازماندهی پیام‌های داخل گروه‌های پرورشی، کار معاونین پرورشی است و باید خوراک محتوایی را برای مدارس حاضر کنند.

وی افزود: با تعامل شهرداری می‌توانید 50 دانش‌آموز نخبه منطقه خود را شناسایی کنید و عکس آن‌ها را با همکاری شهرداری روی پوسترهای «بوی ماه مهر می‌آید» چاپ کنید.

بهرامی، پروژه مهر را فعالیت اصلی در چند هفته باقیمانده تا آغاز مدارس دانست و اظهار کرد: قسمت فنی و عملیاتی این پروژه توسط آموزش و بخش ابلاغ را هم معاونین پرورشی در این حوزه انجام می‌دهند. قسمت  نرم‌افزاری کار، دست شما است و تمرکز باید در این قسمت بیش از بقیه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را همچون آغاز سال نو قابل اهمیت خواند و خطاب به معاونان پرورشی تصریح کرد: شما می‌توانید با خلاقیت خود در اجرای آغاز سال تحصیلی و با در نظر گرفتن بار محتوایی و تربیتی در روز اول مهر از برنامه‌های شادی برای خیرمقدم به دانش‌آموزان استفاده کنید.

خبرنگار : دانش‌آموز: سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار