مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست خبر داد:

دعوت از شرکت‌های بیمه‌گر برای بیمه حیات وحش

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست گفت با استفاده از ظرفیت صنعت بیمه در راستای اهداف محیط زیستی کشور فراخوان منتشر شد و از همه بیمه‌گرها و شرکت‌های تحت مجوز بیمه مرکزی دعوت شد که پیشنهادات خود را برای بیمه حیات وحش ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از شرکت‌های بیمه‌گر برای بیمه حیات وحش

علی عبدی‌زاده مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست در رابطه با ایده «بیمه حیات وحش» اظهار کرد: این بیمه به ضرورت اقدام سازمان محیط زیست برای حفاظت از گونه‌های در خطر انقراض برمی‌گردد.

او ادامه داد: خطر از بین رفتن جانوران به‌دست باغداران یا کشاورزان برای حفاظت از محصولات کشاورزی یکی از عوامل آسیب‌زننده به گونه‌های در حال انقراض است. از آنجایی‌که سازمان حفاظت محیط زیست نمی‌توانست برای این موضوع اقدام کند، صندوق ملی محیط زیست را به‌عنوان تنها نهاد مالی خود مکلف به چاره‌اندیشی کرد.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست اضافه کرد: صندوق در سال ۱۴۰۱ با صندوق بیمه کشاورزی قراردادی منعقد کرد و یک حساب مشترک بین صندوق ملی محیط زیست و صندوق بیمه کشاورزی تاسیس شد.

او افزود: با استفاده از ظرفیت صنعت بیمه در راستای اهداف محیط زیستی کشور فراخوان منتشر کردیم و از همه بیمه‌گرها و شرکت‌های تحت مجوز بیمه مرکزی دعوت کردیم پیشنهادات خود را برای بیمه حیات وحش به ما ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار