اتمام فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مراکز یاورشهر تا ۳ ماه آینده

تهران (پانا) - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مستقر در مراکز ۱۰ گانه یاور شهر به زودی به اتمام می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اتمام فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مراکز یاورشهر تا ۳ ماه آینده

سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: این سازمان در راستای اجرای الگوی ۹ گام تربیتی، آموزشی و درمانی مددجویان یاورشهر و به منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای افراد جامعه هدف، از طریق راه اندازی دفاتر مشاوره شغلی در مراکز ۱۰ گانه یاورشهر ، اقدام به شناسایی توانمندی‌ها و تجارب مددجویان مستقر در این مراکز نموده است.

وی افزود: در این راستا تشکیل پرونده شغلی، استعداد یابی، مشاوره شغلی، مهارت آموزی، مهارت افزایی و ایجاد اشتغال مطابق با گام‌های هفتم و هشتم الگوی مداخله‌ای ۹ گام صورت می‌پذیرد.

نقیب ادامه داد: بدین منظور با جلب همکاری و استفاده از ظرفیت کارآفرینان اجتماعی، بستر اشتغال موقت تا زمان خروج از مرکز یاورشهر نیز فراهم شده است. مددجویان پس از خروج از مراکز یاورشهر می‌توانند با حمایت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی نسبت به راه اندازی کسب و کار و یا اشتغال در هر یک از کارگاه های تحت پوشش شهرداری تهران و یا بخش خصوصی مشغول به فعالیت شده و ضمن حفظ و ارتقای شأن اجتماعی خود، به ارتقای سطح معیشت و نیز خروج از چرخه آسیب، اقدام کنند.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا سه ماه آینده پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مستقر در مراکز ۱۰ گانه یاور شهر به اتمام می رسد البته به موازات این اقدام توانمندسازی و مهارت آموزی افراد نیز اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار