آموزش راهکارهای مدیریت مصرف آب به ۱۰۰ هزار شهروند تهرانی

تهران (پانا)- بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان محدوده تحت پوشش آبفای منطقه ۴ تهران اعم از کودکان، دانش آموزان، بانوان خانه دار و دیگر اقشار جامعه از ابتدای سال جاری تاکنون با راهکارهای مصرف بهینه آب آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش راهکارهای مدیریت مصرف آب به ۱۰۰ هزار شهروند تهرانی

محمدتقی حسین‌زاده مدیر عامل آبفای منطقه چهار با اشاره به این موضوع که عمده‌ترین فعالیت‌ها و وظایف گروه همیاران آب آگاهی ‌بخشی به شهروندان در خصوص ارزش ذاتی آب به عنوان کالایی بی‌جایگزین است، ادامه‌داد: گروه کارشناسان آموزش همگانی آبفای منطقه چهار با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری، زیباسازی، آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر ارگان ها، با توجه به میزان اثرگذاری ارتباطات چهره‌به‌چهره در تغییر نگرش و رفتار مشترکان در مدارس، مهد های کودک، سرای محلات، سازمان ها، ادارات و ارگان های تحت پوشش به آموزش و نهادینه کردن فرهنگ مصرف آب در بین شهروندان پرداختند.

وی افزود: این آموزش ها به همراه اجرای نمایش عروسکی قطره آب در بین کودکان و دانش آموزان، اثرگذاری این آموزش هار را دو چندان کرد.

مدیرآبفای منطقه چهار تهران خاطرنشان‌کرد: همچنین همیاران آب با شناسایی مشترکان پرمصرف و بدمصرف با هدف کمک به اصلاح رفتارهای مشترکان و مراجعه به آنان، شیوه‌های مدیریت مصرف آب را به این مشترکان آموزش می‌دهند و از مشترکانی که الگوی مصرف آب را رعایت می کنند با اهدای لوح تقدیر به‌عمل می آورند.

وی گفت: پیام های مدیریت مصرف با هدف آگاهی بخشی به جهت نامناسب بودن روند الگوی مصرف و کمبود منابع آبی در اماکن عمومی و فرهنگی در قالب پخش تیزر در سینماها، نمایشگرها، نصب استرابرد و بیلبورد و فضای مجازی جهت عموم شهروندان به نمایش گذاشته می شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار