رویداد سرمشق ؛ رویدادی از جنس بیان دستاورد های دولت مردمی سیزدهم رونمایی شد

مشهد(پانا)- سرمشق ، نمایه ای از دستاوردهای دستگاه آموزش و پرورش دولت مردمی سیزدهم در خراسان رضوی رونمایی شد .

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رویداد سرمشق ؛ رویدادی از جنس بیان دستاورد های دولت مردمی سیزدهم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رویداد سرمشق نمایه ای از دستاورد های فرهنگی ، اجتماعی و علمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز با حضور ضرغام پرنیان مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش ، حجت السلام دخانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، کوثر خسروی و علیرضا هراتی دبیران قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۳ ، مدیران نواحی و دیگر اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد .

از جمله دستاورد های فرهنگی و تربیت بدنی عنوان شده در این رویداد میتوان به افتتاح و تجهیز ۷۵۰ اتاق بهداشت با اولویت مناطق محروم ، افتتاح خط مشاوره تلفنی (۱۵۷۰) برای پاسخگویی فوریت های مشاوره‌ای دانش‌آموزان و اولیا ، توسعه مخاطبین روابط عمومی پیام رسان شاد از ۲۰ هزار به ۱۳۰ هزار نفر ، برگزاری شورای انجمن اولیا مربیان استان و تشکیل مجمع اولیا پس از ۵ سال توقف ، کسب رتبه اول در مسابقات ورزشی همکاران فرهنگی و دانش آموزان در دو سال متوالی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اشاره نمود .

همچنین در زمینه بیان دستاورد های پرورشی میتوان به افزایش ۴۸ درصدی اردوهای دانش آموزی ۱۲۱۵۰۰۰ به ۱۷۸۵۰۰۰ نفر ، افزایش ۲۳ درصدی ائمه جماعات روحانی نماز مدارس از ۳۰۵۰ نفر صنوات قبل به حدود ۴ هزار نفر ، شبکه سازی ۲۰ هزار دانش آموز(مربی جهاد تببین) در طرح ابتکاری میدان ۱۴صفر۲ برای اولین بار ، افزایش ۶۲درصدی مربیان و معاونین پرورشی مدارس غیر دولتی از ۳۳۲ نفر گذشته به ۸۷۳ نفر اشاره کرد .

در ادامه دبیر قرارگاه دختران میدان ۱۴صفر۳ در خصوص بیان دستاورد های این دولت فرهیخته افزود : میدان ۱۴ صفر۳ ثابت کرد که دانش آموزان  می‌توانند در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فعال و موثر عمل کنند .

 کوثر خسروی ادامه داد : فعالیت اصلی این میدان با انتخابات ریاست جمهوری شروع شد که در آینده رویکرد تبیین شعار سال را در قالب ماموریت های مختلف خواهیم داشت.

وی تصریح کرد : الگوی ما در تمامی مسئولیت ها آیت الله رئیسی هستند و تمامی فعالیت‌های ما بنا براین بود که ایشان تمامی زمینه‌سازی و بسترها را برای نوجوانان و دانش‌آموزان فراهم کرده بودند و اعتماد مسئولین نسبت به دانش آموزان از اعتماد آیت الله رئیسی نسبت به جوانان سرچشمه می‌گیرد .

در پایان این جلسه از اینفوگرافی دستاوردهای دولت سیزدهم رونمایی و همچنین از دو دانش‌آموز نخبه،‌ امیرحسین محمدزاده مدال‌آور نقره المپیاد ریاضی و سپهر چاچی مدال‌آور نقره المپیاد زیست در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

 

خبرنگار : محدثه رمضانی

 

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار