رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فارس:

دانش‌آموزان برای خروج از کشور نیاز به اخذ وثیقه ندارند

فارس(پانا)_رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فارس گفت: دانش‌آموزان نیز می‌توانند با دریافت گذرنامه برای خروج از کشور در ایام اربعین حسینی اقدام کنند همچنین دانش‌آموزان برای خروج از کشور نیاز به اخذ وثیقه ندارند و تنها باید در سامانه سخا و از طریق فضای مجازی ثبت‌نام کنند و در نهایت عازم سفر زیارتی عتبات عالیات شوند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برای خروج از کشور نیاز به اخذ وثیقه ندارند

مهدی افشین فررئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فارس امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: افرادی که در سال‌های گذشته درخواست دریافت گذرنامه کرده و اکنون دارای گذرنامه هستند دیگر نیازی به صدور گذرنامه جدید ندارند مگر اینکه مهلت پنجساله آن به اتمام رسیده باشد.

وی افزود: دانش‌آموزان نیز می‌توانند با دریافت گذرنامه برای خروج از کشور در ایام اربعین حسینی اقدام کنند همچنین دانش‌آموزان برای خروج از کشور نیاز به اخذ وثیقه ندارند و تنها باید در سامانه سخا و از طریق فضای مجازی ثبت‌نام کنند و در نهایت عازم سفر زیارتی عتبات عالیات شوند.

افشین فر ادامه داد: صدور گذرنامه‌های عادی از طریق پلیس + ۱۰ صورت می‌گیرد و بعد از ثبت نام طی ۷۲ ساعت به مراکز استان‌ها و با تأخیر یک روزه به شهرستان‌ها و روستا‌های استان ارسال خواهد شد.

به‌گفته رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فارس دانشجویان برای خروج از کشور نیاز به ارائه وثیقه ندارند؛ اما مشمولین وظیفه عمومی باید از قبل با هماهنگی برای خروج از کشور در جهت دریافت گذرنامه‌های زیارتی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هزینه صدور گذرنامه در سال جاری ۶۵ هزار تومان است که افراد برای دریافت گذرنامه نیاز به مراجعه حضوری به اداره گذرنامه را نخواهند داشت اما افراد نظامی باید به اداره گذر نامه مراجعه کنند.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار