مربیان لرستانی در رویداد تخصصی تربیت مربیان ارشد اردویی کشور حاضر شدند

لرستان (پانا) - مربیان برگزیده سازمان دانش‌آموزی استان لرستان با حضور در رویداد تخصصی تربیت مربیان ارشد اردویی کشور که از یکم لغایت ششم مرادماه ۱۴۰۳در حال برگزاری است آمادگی و دانش خود را برای ارتقای سطح کیفی اردوهای دانش‌آموزی استان ارتقا دادند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

اردوی تربیت مربیان ارشد اردویی کشور با حضور مربیانی از سراسر کشور از تاریخ ۱ الی ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ در اردوگاه شهید رجایی (باغرود) نیشابور در حال برگزاری است. 

محسن امیری‌خواه، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان با حضور در جمع مربیان لرستانی در اردوگاه شهید رجایی نیشابور اظهار داشت: مربیانی که در این اردو شرکت می کنند با کسب مهارت‌های مختلف اردویی در جایگاهی قرار خواهند گرفت که بتوانند در سطح شهرستان‌ها و مناطق محل خدمت خودشان به عنوان یک مدرس و منبعی از آموزش‌های مختلف اردویی و تشکیلاتی ایفای نقش کنند. و ان شاالله زمینه ساز گسترش دانش و مهارت‌های این زمینه از فعالیت‌های تربیتی باشند.

وی ادامه داد : شرکت کنندگان در این رویداد شامل ‌مربیان تربیتی و معاونین پرورشی‌، مشاوران‌، مدیران و معاونین مدارس‌، آموزگاران و دبیران رسمی و حق‌التدریس مدارس دولتی و غیر‌دولتی و نیز دانشجو‌ معلمان دانشگاه فرهنگیان می‌باشند که در بازه سنی ۱۹ تا ۳۵ سال قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار