در جریان اختتامیه تنیس روی میز المپیاد ورزشی مدارس سمپاد کشور

دانش‌آموز همدانی موفق به کسب مدال طلای تنیس روی میز المپیاد ورزشی مدارس سمپاد شد

شهرکرد(پانا) - در دیدار نهایی تنیس روی میز مسابقات المپیاد ورزشی متوسطه دوم مدارس پسرانه سمپاد کشور، بازیکن تیم همدان در مقابل بازیکن تیم کردستان توانست به پیروزی برسد و مدال المپیاد ورزشی مدارس سمپاد کشور را راهی همدان کند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز همدانی موفق به کسب مدال طلای تنیس روی میز المپیاد ورزشی مدارس سمپاد شد

امیر پارسا معصومی پسر ورزشکار تنیس روی میز استان همدان در سومین دوره از مسابقات ورزشی المپیاد سمپاد متوسطه دوم به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری توانست رقیب سرسخت خود را از استان کردستان با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد و مدال طلای تنیس روی میز را برای استان همدان به سوغات ببرد.

در ادامه محمد آراد شالودگی از استان کردستان مقام دوم، امیر محمد صفی پور مقام سوم و امیر حسین ساعدی از استان آذربایجان غربی با کسب مقام چهارم به المپیاد مدارس سمپاد خاتمه دادند.

 

اختتامیه مسابقات تنیس سمپاد


همچنین امیر پارسا معصومی قهرمان تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگار پانا از حس و حال خود گفت: «حس و حال بسیار خوبی دارم و از تجربه کردن قهرمانی لذت می‌برم، بی‌شک هر شخصی برای قهرمانی به تمرین، تلاش و اعتماد به نفس بالایی نیاز دارد.»

معصومی سطح برگزاری مسابقات را بالا اعلام کرد و درباره میزبانی استان چهارمحال افزود:«میزبانی بسیار عالی بود و من هنگام بازی متوجه شدم که کفپوش و لوازم ورزشی با کیفیت بوده و این کیفیت باعث آرامش خاطر در من شد.»

خبرنگار : محمد صالح نکوئی سامانی, مرضیه امیرخانی عکاس : محمد صالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار