کریمی: اولویت معاونت پرورشی کنترل آسیب های اجتماعی است

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع روسای حوزه پرورشی عمده ترین فعالیت حوزه معاونت پرورشی در سال تحصیلی جاری را تکیه بر توانمندسازی مشاورین، مربیان و معاونین پرورشی و دانش آموزان اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: اولویت معاونت پرورشی کنترل آسیب های اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی در جمع رؤسای حوزه پرورشی اعلام کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به نقش نوجوانان و جوانان در جامعه باید تلاش کنیم تا می توانیم برنامه های مفرحی برای نوجوانان تعبیه و فراهم کنیم اگر نتوانیم احساس مولد بودن را در نوجوانان و شناخت هویت را در نوجوانان احیاء کنیم آسیب های اجتماعی در جامعه فراگیر خواهد شد.

کریمی افزود: عمده ترین فعالیت حوزه معاونت پرورشی در سال تحصیلی جاری تکیه بر توانمندسازی مشاورین، مربیان و معاونین پرورشی و دانش آموزان می باشد. هر چقدر توانمندسازی غنی تر باشد دقیقاً سند تحول را عملیاتی تر کرده ایم و کارها باید در کف مدرسه خود را نشان دهد و ما باید تلاش کنیم با شاداب سازی مبتنی بر ارزشها و هنجارها تا می توانیم آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به زودی میز نماد و ساختمان اصلی طرح نماد در شهر تهران با حضور عالی ترین مقامات مسئول کشوری راه اندازی خواهد شد.

کریمی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم مراقبت های اجتماعی و خود مراقبتی را در نوجوانان آموزش دهیم. از همه مهمتر آداب و مهارتهای زندگی که حلقه مفقوده ما می باشد بیشتر برای نوجوانان تبیین کنیم تا بتوانند خود را در مقابله با خطرها مصون و محفوظ نگه دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: امسال تلاش داریم با حضور مؤثر بیشتر مشاورین و مربیان و معاونین پرورشی و احیاء کلینیک ها و به معنای واقعی تا می توانیم آموزشها را در مدرسه گسترش بدهیم تا بتوانیم به معنای واقعی آسیب ها را کنترل کنیم؛ البته کنترل آسیب های اجتماعی فقط منحصر به آموزش و پرورش نمی باشد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم در این مسائل نوجوانان را رهنمون و هدایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار