معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

نیروی انتظامی نقش کلیدی در ایجاد آرامش و امنیت جامعه دارد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، هفته فراجا را به عنوان فرصتی برای گرامیداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های این نیروی خدوم در راستای تامین امنیت و نظم اجتماعی عنوان کرد و نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت جامعه را مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی نقش کلیدی در ایجاد آرامش و امنیت جامعه دارد

سیدجواد فیاضی همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور در دبستان دخترانه شاهد تجلی این روز فرخنده را بر مرزبانان جان‌برکف و بیداردلان انتظامی، بیت معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران و جانبازان این قشر محبوب در آن مدرسه تبریک گفت.

فیاضی با اشاره به کلام امام علی (ع) مبنی بر اینکه «شَرُّ الأوطانِ ما لَم یَأمَن فیهِ القُطّانُ» (بدترین وطن، وطنی است که ساکنانش در آن ایمن نباشند) تاکید کرد: هفته فراجا به عنوان فرصتی برای گرامیداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت و نظم اجتماعی است و نیروی انتظامی، الگوی حقیقی از صلح، نظم، امنیت و ولایتمداری در جامعه به شمار می‌رود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با اشاره به شعار هفته فراجا با عنوان «پلیس هوشمند، مردم قانونمدار» افزود: این شعارها نه تنها نشان‌دهنده اهداف و رویکردهای پلیس در دوران کنونی هستند بلکه به نوعی یادآور اهمیت و نقش کلیدی این نیرو در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه به شمار می‌روند.

نویسنده : رضوان شیرزادی عکاس : زهرا دارابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار