معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد‌:

افتتاح همزمان چند طرح هادی روستایی در بخش رضویه مشهد‌

مشهد (پانا) - فرماندار شهرستان مشهد‌، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی روستای خیرآباد بخش رضویه و جشنواره روز ملی روستا در روستای گرجی سفلی را از جمله برنامه‌های انجام‌شده در روز ملی روستا و عشایر اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان چند طرح هادی روستایی در بخش رضویه مشهد‌

محسن داوری در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی روستای خیرآباد بخش رضویه مشهد که همزمان با روز ملی روستا و عشایر برگزار شده بود در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح هادی و قیر رایگان، ۱۴ هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی، ۱۵۰۰ مترمربع سنگ‌فرش پیاده‌رو و ۲ هزار متر طول ابنیه فنی، جدول، کانیوو و کانال از جمله پروژه‌های عمرانی این روستا بود که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد در ادامه گفت‌: همانطور که مستحضر هستید همزمان با بهره‌برداری چند طرح عمرانی در بخش رضویه، جشنواره روز ملی روستا در روستای گرجی سفلی «پرجمعیت‌ترین روستای کشور» با ۳۰ هزار نفر جمعیت برگزار شد.

وی تصریح کرد: جشنواره روز ملی روستا با هدف حمایت از روستاییان و نمایش ظرفیت‌های تولیدی آن‌ها طراحی شده است.

داوری ادامه داد‌: از جمله محصولاتی که در غرفه‌های این جشنواره به فروش و نمایش گذاشته شد، می‌توان به شیرینی‌های محلی، صنایع چوبی، ترشیجات، عرقیجات گیاهی، صنایع دستی، سماورسازی و عسل اشاره کرد.

لازم به ذکر است در پایان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد در حاشیه این مراسم با جمعی از اهالی پیرامون مطالبات و مشکلات آنان به صورت چهره‌به‌چهره دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار