قهرمان مسابقات جودو آسیا:

از اهتزاز پرچم ایران در بالاترین جایگاه احساس افتخار کردم

شهرری دو (پانا) - قهرمان مسابقات جودو آسیا، یکی از زیباترین لحظات زندگی خود را به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان ایران در بالاترین سطح ممکن طی 10 سال گذشته در کشور کره جنوبی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

محمدمهدی مظلوم، عضو تیم ملی جودو‌ی جمهوری اسلامی ایران و قهرمان آسیا در عرصه نوجوانان و جوانان در گفت‌وگو با پانا در خصوص نحوه ورود به این رشته اظهار کرد: «حدود 2.5 الی 3 سال پیش، رشته‌ ورزشی جودو را شروع کردم. در واقع علت ورود من به این رشته، کمی خنده‌دار است؛ چرا که به واسطه‌‌ خانواده‌ام با هدف کم کردن وزن با این رشته آشنا شدم اما بعدها با پیدا کردن علاقه و استعداد خود، موفق به کسب مقام‌های مختلف شدم.»

مظلوم خاطرنشان کرد: «بعد از گذشت 3 ماه و تمرین کردن برای مسابقات انتخابی تیم ملی که زیرمجموعه‌ مسابقات استانی بود، نفرات منتخب موفق به شرکت در مسابقات می‌شدند که من هم جزو آن‌ها بودم که در آن مسابقات توانستم با کسب بهترین نتیجه برای مسابقات کشوری آماده شوم.»

قهرمان آسیا در پاسخ به این سوال که «چقدر برای کسب مدال طلا تلاش کرده‌ای؟» بیان کرد: «همه ورزشکاران، تلاش و زحمت زیادی برای پیروزی در مسابقات متحمل می‌شوند و نمی‌توان برای آن حد و مرز تعیین کرد. در مسابقات کشوری، همه‌ کارشناسان رشته‌ جودو اتفاق نظر داشتند که قرعه سختی به من افتاده ولی من سرسختانه تلاش کردم و موفق به کسب مدال طلا مسابقات شدم.»

مظلوم، احساسات خود هنگام قهرمانی را اینگونه توصیف کرد: «یکی از قشنگ‌ترین لحظاتی که به عنوان یک ورزشکار تجربه کرده‌ام این است که توانستم بعد از 10 سال، پرچم کشور عزیزمان را در  بالاترین جایگاه به اهتزاز دربیاورم. مردم بعد از قهرمانی بنده، استقبال باشکوهی از من کردند که از همه‌ آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و احساسات من در این لحظات غیر قابل وصف است.»

وی با اشاره به حمایت‌های فراوان اطرافیان خاطرنشان کرد: «در وهله اول از خداوند مهربان سپاسگزارم که به من اراده‌ شرکت در مسابقات را داده است و سپس از خانواده و برادر عزیزم که همواره به من کمک کردند، تشکر می‌کنم که جبران زحمات آن‌ها غیرممکن است. سپس از مربی خوبم حامد ملک‌محمدی و میراسماعیلی، رئیس فدراسیون که با بودجه‌ کم همواره ما را حمایت می‌کردند کمال تشکر را دارم.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۳.۳۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۱۲ دانلود فایل
خبرنگار : سینا مطهری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار