رئیس مجلس شورای اسلامی:

عزاداریم اما ‌هرگز منفعل نبوده و شجاعانه، مجاهدانه و مدبرانه این مسیر را ادامه می‌دهیم

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت تلاش مذبوحانه ترکیب تکنولوژی و اطلاعات برای رژیم صهیونیستی قدرت و پایداری تولید نخواهد کرد و فلسفه وجودی این رژیم جنایتکار حتی در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی به خطر افتاده و متزلزل شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
عزاداریم اما ‌هرگز منفعل نبوده و شجاعانه، مجاهدانه و مدبرانه این مسیر را ادامه می‌دهیم

محمدباقر قالیباف در هفتمین اجلاس همبستگی با کودکان و‌ نوجوانان فلسطینی در سالن اجلاس سران با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و‌ شهدای جبهه مقاومت عنوان کرد: شکی نداریم که روح سید مقاومت و عزیزان همراه ایشان، همدم و حامی جبهه مقاومت است و در عین حال که عزادار و ناراحت این واقعه هستیم هرگز منفعل نبوده بلکه شجاعانه، مجاهدانه و مدبرانه این مسیر را ادامه می‌دهیم. 

قالیباف گفت: همگی یقین داریم که اساس این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است؛ ما هرگز در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشده و نخواهیم شد و بر‌اساس باورهای خود پا به میدان گذاشته‌ایم. 

وی بیان کرد: حضرت امام و رهبر انقلاب مبانی مبنتی بر سنت‌های الهی پایه‌گذاری کردند که با شکست روبرو نیست. این فرهنگ و باور ماست؛ بدون شک رهبران، فرماندهان و عزیزان ما در جبهه مقاومت به اوج فضیلت انسانی و مقام رفیع شهادت رسیده‌اند و این یک معامله پرسود با خداوند است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در‌خصوص جهاد بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که اگر مسیر دادوستد که از عذاب عظیم دور باشید را طلب می‌کنید، مجاهدت کنید و ایمان به خدا و رسول او داشته باشید؛ مجاهدت با مال و نفس و جان، اجر اخروی دارد و در ادامه آیه نیز خدا اجر اخروی این مجاهدت را قرار گرفتن در جوار خدا و رسول و اهل بیت برمی‌شمرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا علاوه بر اجر اخروی، در این دنیا هم نصر و پیروزی را وعده داده است؛ کما این‌که پس از شکل‌گیری قریب به ۸۰ سال این رژیم کودک‌کش به دست اسراییل و حمایت‌های مختلف از این رژیم، تصور بر این بود با تغییر نسل‌ها، آواره‌کردن و بمباران اردوگاه‌ها و جمع‌کردن انسان‌ها در سرزمین‌های اشغالی موضوع فلسطین به فراموشی سپرده می‌شود اما امروز شاهد آن هستیم در سالگرد طوفان‌الاقصی، همه عناصر بقای رژیم جنایتکار، فلسفه وجودی و دکترین نظامی آن به خطر افتاده است.

قالیباف عنوان کرد: امروز دولت‌ها و ملت‌های تابع سنت‌های الهی در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسراییل با حامیان آن‌ها از جمله آمریکا مقابله می‌کنند، مجاهدان فلسطینی چه در غزه و چه در کرانه باختری در حال مبارزه هستند؛ رژیم کودک‌کش تصور می‌کرد غزه را چند روزه فتح می‌کند اما در سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی نیز مجاهدان مجدداً با موشک‌های خود سرزمین‌های اشغالی را مورد اصابت قرار دادند.

وی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی حتی نتوانسته یک قدم نیز در جنوب لبنان حرکت کند و‌ امروز این رژیم در محاصره جبهه مقاومت است.

وی در پایان بیان کرد: این باور جوانان ما بر‌اساس بیانات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب است که چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم. 

خبرنگار : مهدیه رمضان تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار