رئیس دانشگاه فرهنگیان ‌‌در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

پذیرش حدود ۳۰۰ ‌دکتر‌معلم‌ در ‌دانشگاه فرهنگیان

تهران(پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان‌ با بیان اینکه ۸ هزار نفر در فراخوان جذب دکتر‌معلمان در دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند، گفت از این تعداد، ۲ هزار نفر که دارای شرایط بودند، در مسیر جذب قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش حدود ۳۰۰ ‌دکتر‌معلم‌ در ‌دانشگاه فرهنگیان

رجبعلی برزویی در گفت‌وگو با پانا درباره ‌جذب دکتر‌معلمان در هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: «فراخوان تبدیل وضعیت و عضویت دکتر‌معلمان در هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان از سال ۱۴۰۱ انجام شد. قریب به ۸ هزار نفر در این ‌فراخوان شرکت کردند که تعدادی شرایط را نداشتند و قریب ‌به ‌۲ هزار نفر که شرایط را داشتند، در مسیر قرار گرفتند.»

وی ادامه داد: «به تعداد ذکر شده، مصاحبه‌های عمومی و اختصاصی انجام شد و از این تعداد قریب به ۳۰۰ نفر انتخاب شدند.»

نشست خبری رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور

برزویی با بیان اینکه در تلاش برای جذب ۳۰۰ نفر از دکتر‌معلمان برگزیده هستند، اظهار کرد: «این ۳۰۰ نفری که برگزیده شدند، در سه گروه هستند. یک گروه از آن‌ها، ‌از نظر حقوقی جزو ایثارگران، خانواده ایثارگران و یک‌سری آن‌هایی هستند که سنوات خدمت زیر ۲۰ سال داشتند؛ این‌ها نهایی شدند و احکام آن‌ها در حال صادرشدن است.‌»

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: «آن‌هایی که سنوات خدمت بالای ۲۰ سال داشتند، یک‌سری موانع قانونی دارند که در حال پیگیری هستیم تا با هماهنگی وزارت علوم و سازمان اداری و استخدامی ان‌شاءالله این‌ مشکل را هم برطرف ‌کنیم. تمام تلاش ما این است که تمام این ۳۰۰ نفر‌ جذب شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار