رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

کاربردی‌ساختن فناوری‌های نوین و آموزش هوش‌ مصنوعی در مدارس ‌ضروری است

تهران (پانا) - ‌رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت‌ انتقال و تسری خلاقیت‌ها و ابتکارات مدارس غیر‌دولتی به سایر مدارس در جهت پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تاکید و اهتمام است‌.

کد مطلب: ۱۵۰۷۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کاربردی‌ساختن فناوری‌های نوین و آموزش هوش‌ مصنوعی در مدارس ‌ضروری است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، احمد محمودزاده در نشست کارگروه اجرایی اولین جشنواره و نمایشگاه ملی آفرینو با بیان این مطلب و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و تقبیح جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: برگزاری این جشنواره که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در ۶ محور از جمله نوآوری در طراحی فرایند‌های آموزشی و پرورشی، مدیریت مدارس، محیط، امکانات و مبانی تعلیم و تربیت مورد اقبال معلمان، موسسان مدارس کشور قرار گرفت می‌تواند در روند کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مختلف علمی و تربیتی مدارس نقش‌آفرین باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این نشست تخصصی با اشاره به ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس در تاثیر‌گذاری و تاثیر‌پذیری جامعه دانش‌آموزی کشور، افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی خلاقانه در راستای بسط و توسعه عدالت آموزشی باید به همه مدارس کشور تسری یابد‌.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش کاربردی ساختن فناوری‌های نوین و آموزش هوش‌مصنوعی در مدارس را ضروری دانست و گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی آفرینو یکی از کارهای ارزنده و مناسب در جهت آشنا‌سازی مخاطبان و فراگیران با ابتکارات مدارس بود تا در این مسیر همه از دستاوردهای مطلوب آن بهره‌مند شوند.

وی اشاعه، ترویج، کاربست و تسری ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: پردازش اطلاعات، انتقال تجارب ارزشمند، تبیین برنامه‌ها و همچنین توانمندسازی علمی، فنی‌ و‌ حرفه‌ای مدارس منجر به تحقق سند تحول بنیادین خواهد شد.

محمودزاده ضمن تقدیر از عملکرد عوامل اجرایی جشنواره آفرینو، بر تدوین و تسریع در برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره در سال تحصیلی جاری تأکید کرد و افزود: مشارکت همه مدارس در جشنواره آتی آفرینو با انسجام و همفکری مناسب مورد انتظار است.

‌هر یک اعضای کارگروه اولین جشنواره و نمایشگاه ملی آفرینو در این جلسه به بیان گزارش روند اجرایی و اقدامات صورت گرفته، پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار