معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران:

ورزش دانش‌آموزی از پایه‌های اصلی تربیت جسمی و روحی نسل آینده است

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ورزش دانش‌آموزی را یکی از پایه‌های اصلی تربیت جسمی و روحی نسل آینده دانست و سرمایه‌گذاری در این حوزه را راهی برای ارتقای سلامت جسمانی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ورزش دانش‌آموزی از پایه‌های اصلی تربیت جسمی و روحی نسل آینده است

تیم والیبال دانش‌آموزی شهر تهران پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف استعداد‌یابی و انجام تمرینات منظم از خرداد با سرپرستی سما خدابنده‌لو و مربیگری فخرالسادات ریاضی، آماده حضور در مسابقات کشوری است. ۵ نفر از اعضای این تیم از دانش‌آموزان منطقه ۵ تهران انتخاب شده‌اند و مربی و سرپرست تیم نیز از نیروهای تربیت‌بدنی همین منطقه هستند.

مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و منطقه ۵ در سالن تختی از تمرینات این تیم بازدید کردند و از زحمات کارشناسی تربیت‌بدنی منطقه ۵، مربی، سرپرست و بازیکنان تیم تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

علیرضا گیلانی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این بازدید در خصوص اهمیت ورزش دانش‌آموزی گفت: ورزش دانش‌آموزی، یکی از پایه‌های اصلی تربیت جسمی و روحی نسل آینده است. سرمایه‌گذاری در این حوزه نه تنها به ارتقای سلامت جسمانی دانش‌آموزان کمک می‌کند بلکه آنان را برای مسئولیت‌های بزرگتر در آینده آماده می‌سازد. تیم والیبال دانش‌آموزی تهران با تلاش و پشتکار اعضا و کادر فنی، مسیر موفقیت را طی کرده است. امیدواریم با ادامه این روند و حمایت‌های لازم این تیم بتواند در مسابقات کشوری به نتایج درخشانی دست یابد و برای شهر تهران افتخارآفرینی کند.

در این مراسم علاوه بر گیلانی، محمدامین فتحی (رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی شهر تهران)، لیلی موتابیان (مسئول انجمن والیبال شهر تهران)، محسن مطلبی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵)، خلیل الطافی (معاون آموزش متوسطه منطقه 5) و محمدحسین میری (کارشناس‌مسئول تربیت‌بدنی) نیز حضور داشتند.

تمرینات تیم والیبال از ابتدای خرداد، 3 روز در هفته در سالن تختی منطقه ۵ برگزار شده و این تیم با آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات کشوری که از ۲۷ مرداد تا ۲ شهریور در رودهن برگزار خواهد شد، مهیا شده است.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار