مقام ارشد حماس در کرانه باختری:

فلسطین در کرانه باختری گزینه‌ای جز مقاومت ندارد

تهران (پانا)- مقام ارشد حماس در کرانه باختری گفت: انتفاضه و خیزش فلسطینیان در کرانه باختری تا نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت؛ ملت فلسطین در کرانه باختری گزینه‌ای جز مقاومت پیش روی خود ندارد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فلسطین در کرانه باختری گزینه‌ای جز مقاومت ندارد

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، زاهر جبارین رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری گفت: در کرانه باختری بین همه گروه‌های مقاومت هماهنگی کامل، انتقال تجارب و تخصص‌ها، ابزار‌ها و توانمندی‌ها وجود دارد و این پدیده که مقاومت از آن برخوردار است، بزرگ‌ترین ضامن و سپر امنیتی در برابر دشمن صهیونیستی و قدرتی حقیقی برای همه ملت فلسطین است.

وی عموم مردم فلسطین را به شرکت در رویارویی حتمی و تحمیلی بر ملت فلسطین فراخواند و تأکید کرد: هیچ کس نباید از شرکت در این مقاومت و رویارویی دریغ کند.

جبارین تصریح کرد: انتفاضه و خیزش فلسطینیان در کرانه باختری تا زوال و نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت. ملت فلسطین در کرانه باختری گزینه‌ای جز مقاومت و رویارویی با اشغالگران پیش روی خود ندارد.

این مقام ارشد حماس تصریح کرد: ما به مبارزه تا رسیدن به آزادی ملت خود و حقوق سلب شده آن ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه کرانه باختری هرگز تسلیم نخواهد شد، تأکید کرد: ما از ملت‌هایی که در طول تاریخ از استعمار رهایی یافتند، کمتر نیستیم. کرانه باختری دارای ذخیره مبارزاتی و جهادی از همه بخش‌های مردم فلسطین است. ما به مبارزه ادامه می‌دهیم تا آزادی مردم خود و حقوق غصب شده آنها را پس بگیریم.

جبارین تصریح کرد: رژیم اشغالگر از تاریخ درس نمی‌گیرد، چرا که کرانه باختری هرگز تسلیم نشده و نخواهد شد. ما از هیچ جان فشانی و فداکاری برای دستیابی ملت فلسطین به آزادی و حقش دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار