مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

۸۳۷۶ داوطلب در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی استان بوشهر رقابت کردند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 8376 داوطلب برای کسب ۴۰۷ پست آموزگار ابتدایی و استثنایی این استان باهم به رقابت می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۸۳۷۶ داوطلب در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی استان بوشهر رقابت کردند

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 28 هزار آموزگار ابتدایی و استثنایی در روز جمعه (18 اسفند) در سراسر کشور برگزار شد.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در حاشیه بازدید از ۵ حوزه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در شهرستان گناوه اظهار کرد: برای کسب ۴۰۷ پست آموزگار ابتدایی و استثنایی استان بوشهر تعداد ۸۳۷۶ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سراسر استان باهم به رقابت می‌پردازند.

موحدی گفت: این آزمون‌ها در مرکز استان با محوریت دانشگاه خلیج فارس و در شهرستان‌های گناوه دشتستان، دشتی، کنگان و جم با مدیریت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این دوره  از آزمون‌های استخدامی ماده ٢٨ ، بخش عمده‌ای از کمبود نیروی انسانی استان در مقطع آموزش ابتدایی و استثنایی برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این آزمون‌ها با میزان ۴٠ درصد نمره علمی در جذب، توانمندترین افراد از حیث دانش و معلومات معلمی که حد نصاب نمره را کسب کنند و در گام بعد که ۶٠ درصد نمرات به مصاحبه اختصاص دارد، بهترین و توانمندترین نیروها جذب دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت می‌شوند.

دانش‌آموزخبرنگار: امیرمحمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار