حفاظت آزمون در آموزش و پرورش ارتقای صحت، دقت و امانت‌داری در امتحانات است

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ‌ما برای برگزاری امتحانات با کیفیت و مطلوب، تمام امکانات و ظرفیت خود را در این راستا بسیج کردیم و با استفاده از تجارب همکاران توانمند در این حوزه عملکرد موفقی داشتیم و حفاظت آزمون در آموزش و پرورش ارتقای صحت، دقت و امانت‌داری در امتحانات است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حفاظت آزمون در آموزش و پرورش ارتقای صحت، دقت و امانت‌داری در امتحانات است

علی موحدی در جلسه ستاد امتحانات و حفاظت آزمون آموزش و پرورش استان که در سالن کنفرانس اداره کل با حضور مهمانان مرکز حراست وزارت برگزار شد از دفاع مقتدرانه سپاه قهرمان از کیان اسلامی تقدیر کرد و اظهار کرد: سپاه قهرمان دست بلند انتقام نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

موحدی گفت: ما برای برگزاری امتحانات با کیفیت و مطلوب، تمام امکانات و ظرفیت خود را در این راستا بسیج کردیم و با استفاده از تجارب همکاران توانمند در این حوزه عملکرد موفقی داشتیم و حفاظت آزمون در آموزش و پرورش ارتقای صحت، دقت و امانتداری در امتحانات است.

وی به جایگاه مهم امتحانات در ساختار آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: جایگاه حساس امتحانات و سنجش باید برای آموزش پرورش اولویت اول باشد چون نقش تعیین کننده و مبنای اعتماد والدین برای تعیین میزان تلاش فرزندان و دانش آموزان در امر تحصیل دارد.

وی با اشاره به تغییرات جدید در ساختار کنکور و تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی و معدل دانش آموزان در موفقیت آنان در کنکور گفت: آموزش و پرورش همه ظرفیت‌های خود را برای برگزاری آزمون‌ها پای کار آورده است و در سال‌های اخیر که حراست آموزش و پرورش در کنار مرکز سنجش آموزش و پرورش قرار گرفته ضریب حفاظت و امنیت بیشتری ایجاد شده و تاکنون هیچ خدشه‌ای بر کار امتحانات دانش آموزان وارد نشده و امتحانات با ضریب امینت بالا برگزار می شود‌.

موحدی دولت سیزدهم را دولت وعده‌های صادق نام نهاد و گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان یکی کارهای بزرگ دولت برای آموزش و پرورش است که بعضی می‌خواهند آن را کمرنگ جلوه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار