فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

تعامل سپاه و آموزش و پرورش بوشهر در بهترین وضعیت ممکن و کم‌نظیر است

بوشهر (پانا) - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش این استان در بهترین سطح ممکن قرار دارد و این ارتباط، تعامل و همکاری در سال‌های اخیر کم‌نظیر است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تعامل سپاه و آموزش و پرورش بوشهر در بهترین وضعیت ممکن و کم‌نظیر است

به مناسبت میلاد سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با سردار علی رزمجو (فرمانده سپاه امام صادق(ع)) دیدار کردند.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به سردار فرماندهی سپاه امام صادق(ع) و همکارانشان اظهار کرد: یکی از دستگاه‌های اجرایی که با همه ظرفیت در کنار نظام تعلیم و تربیت استان بوشهر ایستاده و تعامل بسیار سازنده‌ای با آموزش و پرورش دارد، سپاه است.

موحدی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، اردوهای راهیان پیشرفت، یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی با عنوان «لاله‌های روشن»، مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزی و اداره کلاس‌های درس آمادگی دفاعی از مهمترین ماموریت‌های مشترک آموزش و پرورش و سپاه است که نتایج بسیار اثربخشی داشته است.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش استان در بهترین سطح ممکن قرار دارد و این ارتباط و تعامل و همکاری در سال‌های اخیر کم‌نظیر است.

رزمجو اظهار کرد: خیال ما از آموزش و پرورش راحت است و می‌دانیم مدیرکل آموزش و پرورش و همکارانش برای تحقق آرمان‌های انقلاب و شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین اجرای برنامه‌های تربیتی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

در پایان این دیدار از خدمات و همراهی‌ها و پشتیبانی‌های سپاه استان به‌ویژه سردار فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اهدای گل، قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار