مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

هیچ محدودیت مالی برای برگزاری کلاس‌های کنکور نداریم

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با حمایت صنعت شرکت ملی نفت و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، هیچ محدودیت مالی برای برگزاری کلاس‌های کنکور در استان بوشهر نداریم.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ محدودیت مالی برای برگزاری کلاس‌های کنکور نداریم

همایش تجلیل از برگزیدگان و برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد‌.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این همایش اظهار کرد: با همکاری شرکت ملی نفت و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در سال گذشته کارگاه‌های توانمندسازی برای دبیران مدارس متوسطه استان و همزمان کلاس‌های کنکور ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم در سراسر استان بوشهر با حضور دبیران مجرب و اساتید کنکور و مشاوران کارآمد برگزار شد که باعث ارتقای رتبه استان در سطح ملی و همچنین افزایش تعداد قبولی‌های 2 رقمی استان بوشهر شد.

موحدی گفت: ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان با استفاده از همایش‌های انگیزشی و استفاده از اساتید کنکوری در دستور کار قرار داده شده و همه کلاس‌های برگزار شده را تحت پوشش حمایت‌های مالی خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال گذشته یک میلیارد تومان، کتاب‌های کنکوری خریداری و در اختیار دانش‌آموزان مناطق محروم استان قرار داده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرخاطرنشان کرد: با حمایت صنعت شرکت ملی نفت و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، هیچ محدودیت مالی برای برگزاری کلاس‌های کنکور در استان بوشهر نداریم.

موحدی افزود: امروز اعلام می‌کنم که هیچ دانش‌آموز کنکوری استان بوشهر نباید به خاطر مشکلات مالی از کلاس‌ها و دوره‌های کنکوری باز بماند. چرا که ما همه پشتیبانی‌های مالی را از کلاس‌های کنکور استان به عمل می‌آوریم.

وی همچنین دانش‌آموزان و فرهنگیان را به حضور افتخارآمیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت موثر و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

در پایان این همایش از حدود ۲۰۰ دانش‌آموز برتر کنکور ۱۴۰۲ با اهدای تندیس و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار