فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد:

هفته قوه قضاییه فرصتی برای گرامی‌داشت شهید بهشتی است

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد طی پیامی، هفته قوه قضاییه را به پرسنل خدوم این قوه و مردم نجیب شهرستان اشتهارد تبریک گفت و یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی را گرامی‌داشت.

کد مطلب: ۱۴۸۳۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته قوه قضاییه فرصتی برای گرامی‌داشت شهید بهشتی است

سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پیام خود آورده است: این هفته فرصت مغتنمی برای تکریم خادمان، تلاشگران خدوم و متعهد حوزه قضا و عدالت‌گستر و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر و نقش ارزشمند این دستگاه مهم در جامعه است.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مظلوم، آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه، رییس دادگستری، دادستان، قضات و بازرسان شریف تبریک عرض می‌کنم.

همچنین جا دارد از همه کارمندان و کارکنان دادگستری و کارکنان و اعضای گرانقدر شورا‌های حل اختلاف شهرستان اشتهارد که در امر پیشگیری از جرم، برخورد با متخلفان و برقراری قسط و داد در جامعه تلاش می‌کنند، تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار عالم برای همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیق و سربلندی بیش از پیش مسالت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار