خانه صنعتکاران ایران، سوخت

تهران (پانا) - خانه صنعتکاران ایران، پس از ۳۰ سال سوختن برای رفع مشکلات صنعتگران و کارآفرینان، خود نیز طعمه حریق شد و به‌طور کامل در آتش سوخت.

کد مطلب: ۱۴۹۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خانه صنعتکاران ایران، سوخت

به گزارش روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران، عصر روز گذشته و در حالی‌که جلسه‌ای با حضور رئیس خانه صنعتکاران ایران و جمعی از صاحبان صنایع در محل دفتر مرکزی این خانه در تهران در حال برگزاری بود، به دلیل آنچه که سازمان آتش‌نشانی تهران و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد، یعنی فرسودگی سیستم سیم‌کشی و مشکلات متعدد مهندسی ساختمان و سیم‌کشی غیر اصولی از سقف و در نتیجه اتصالی سیم‌های برق، حریق تمام این ساختمان را سوزاند!

متاسفانه عدم تجهیز ساختمان به سیستم اعلام و اطفاء حریق، پس از تلاش دو ساعته نیروهای امدادی چهار ایستگاه آتش‌نشانی مانع از گسترش آتش به طبقات دیگر شد اما خانه صنعتکاران ایران به طور کامل در آتش سوخت. و متاسفانه تمامی تجهیزات و سیستم های اداری و اسناد خانه صنعتکاران ایران طعمه حریق شد و از بین رفت.

این حادثه، صدمات جانی نداشت و تنها، سیدمحمد موسوی رئیس خانه صنعتکاران ایران، بدلیل استنشاق گاز منواکسید کربن توسط نیروهای اورژانس به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد که به لطف خداوند، عصر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

یادآور می شود که خانه صنعتکاران ایران، مجموعه‌ای غیر انتفاعی و مردم‌نهاد است که بیش از ۳۰ سال با تعامل با مجلس شورای اسلامی و مجموعه وزارتخانه‌های مرتبط، پیگیر رفع مشکلات صنعتگران و کارآفرینان بوده و برای احیاء واحدهای صنعتی تعطیل شده و رفع مشکلات کارگری و اعتباری صنایع کوچک و بزرگ نقش جدی و تاثیرگذار داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار