پزشکیان در صحن علنی مجلس:

بنده با وحدت و انسجام وارد میدان شدم

به دولت اعتماد کنید و وفاق ما را برهم نزنید

تهران (پانا) - رئیس جمهوری گفت بنده با تمام وجود با وحدت و انسجام وارد میدان شدم و قصد دارم با هماهنگی جلو رویم.

کد مطلب: ۱۴۹۵۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بنده با وحدت و انسجام وارد میدان شدم

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزرای پیشنهادی دولت، اظهار کرد: آنچه در این برهه از تاریخ بیش از همه به آن نیاز داریم وحدت و انسجام داخلی است. این بدان معنا نیست که از سلائق و باورهای خود بازگردیم اما باید در سیاست‌های کلی، قانون برنامه و چشم‌انداز به زبان و نگاه مشترکی برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: هنگام اجرای قانون نمی‌توانیم سلایق خود را مداخله دهیم. با همه عزیزانی که به عنوان کاندیدای وزارت معرفی کردم هم قسم خواهیم شد که قانون، سیاست‌های کلی و چشم انداز را به صورت کامل اجرا کنیم، امیدوارم این میثاق را با شما هم داشته باشیم و شما ما را در این چهارچوب ارزیابی کنید.

وی ادامه داد: ما در یک اصل با هم مشترک هستیم و آن چشم‌انداز سیاست‌های کلی و برنامه است. ما به حرفی که می‌زنیم پایبند هستیم و با شما نمایندگان حرف زدیم و جلسه گذاشتیم و هم پیمان شدیم. ما حتماً با شما تعامل خواهیم کرد و با مشورت شما و کارشناسان برای اجرای قانون در مملکت تلاش کنیم.

پزشکیان افزود: پیمان دوطرفه است. ما روی اصول ایستاده‌ایم و به ما کمک کنید روی این اصول کار را ادامه دهیم. اگر قرار باشد بگوییم با هم پیمان می‌بندیم اما به گذشته نگاه کنیم نتیجه اش می‌شود که با هم دعوا کنیم.

پزشکیان اضافه کرد: بنده با تمام وجود با وحدت و انسجام وارد میدان شدم و قصد دارم با هماهنگی جلو رویم. برای وحدت کوتاه خواهم آمد. با وزارت اطلاعات و سپاه توافق کردیم و به لیست نهایی رسیدیم.

وی افزود: من به عنوان فردی که در این مملکت بزرگ شده‌ام و زندگی کرده‌ام باید خود را نقد کنم چرا در حضور من در دانشگاه و مدرسه و بیمارستان مشکل ایجاد شد، مقصر من بودم که می‌توانستم حل کنم که نکردم، به زمین و زمان می‌توانم گره بزنم که مشکل دیگرانند و من مشکل نیستم، ولی من مشکلم، ما مشکلیم، ما اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم قدرت و عزت را به مملکت برگرداند.

پزشکیان بیان کرد: در جبهه نه کسی درجه و عنوان داشت و نه دعوایی که ما داریم، داشت. رقابت برای جنگیدن، شهید شدن، برخط بودن و فداکاری و ایثار بود. همه برای اینها رقابت می کردیم. می‌خواهیم مشکل مملکت را حل کنیم در بحران اقتصادی و مدیریت باید بر آن اساس رقابت کنیم نه طعنه بزنیم و تخریب کنیم. راه نجات ما وحدت و انسجام، وفاق و همدلی است. شما حق دارید که نظر بدهید، ما نظر شما را روی چشممان می‌گذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار