نتایج نهایی کنکور فرهنگیان اعلام شد

تهران (پانا) - نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نتایج نهایی کنکور فرهنگیان اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

*پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام در روز جمعه دوم شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

*پذیرفته‌شدگان رشته بهداشت مدارس باید برای ثبت‌نام به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

*کارنامه نهایی داوطلبان صرفا تا کدرشته محل قبولی آن‌ها نمایش داده خواهد شد.

*داوطلبانی که در کارنامه آن‌ها کد 5 درج شده است از تاریخ 7 شهریور تا 6 آبان می‌توانند برای ارائه درخواست تجدیدنظر و برسی مجدد صلاحیت‌های عمومی خود به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استانی بومی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست تجدیدنظر اول اقدام کنند.

*داوطلبان مرد در زمان ثبت‌نام نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.

*برای پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی ویژه دانشگاه فرهنگیان (افرادی که برای آن‌ها کدرشته‌محل قبولی قطعی اعلام شده) کارنامه ملاک عمل به‌منظور انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1403 صادر نخواهد شد. بنابراین افرادی که تمایل به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ندارد می‌توانند در روزهای 1، 3، 5 و 6 شهریور امسال با مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان بومی خود فرم انصراف از قبولی در دانشگاه فرهنگیان را تکمیل و تحویل دهند.

*پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند به منظور تشکیل پرونده استخدامی، بعد از ثبت‌نام در محل قبولی، گواهی اشتغال به تحصیل (صرفا در رشته قبولی) خود را به استان بومی محل استخدام خود حداکثر تا 2 مهر 1403 تحویل دهند.

*محل تحصیل پذیرفته‌شدگان پس از ثبت‌نام قطعی، توسط مدیریت امور پردیس‌ها در واحدهای تابعه (مراکز آموزش عالی و یا ساختمان وابسته به پردیس) در سطح استان تعیین خواهد شد.

*متن کامل اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1403 را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار